Billboard - strona 3

Sponsoring-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1022

- polega na zakupieniu praw do gotowej transmisji i zamieszczeniu własnego logo na billboardach...

Kobieta na drodze

  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • dr Janina Baj
  • Psychologia społeczna
Pobrań: 7
Wyświetleń: 770

matrymonialne Wojciszke, Baryła, Downar (2002) Mężczyźni poszukują kobiet Kobiety poszukują mężczyzn Billboardy...

Branża reklamowa - reklama

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 763

on, że produkty te zdominowały plakaty reklamowe (billboardy zastąpiły telewizję). Producenci jednak stosują różne...

Marketing usług

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr hab. Grażyna Śmigielska
  • Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1820

Otwartych Billboardy, banery, plakaty, broszury informacyjne i zachęcające Otoczenie fizyczne: Kampus...

Branża reklamowa

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1722

on, że produkty te zdominowały plakaty reklamowe (billboardy zastąpiły telewizję). Producenci jednak stosują różne...

Polityka promocji - omówienie zagadnienia

  • Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
  • Ekonomia
Pobrań: 0
Wyświetleń: 847

), zewnętrzna (tablice ogłoszeniowe przydrożne – billboardy, ogłoszenia na ścianach, na środkach komunikacji...