Badania sondażowe wady i zalety - strona 5

note /search

Rodzaje ankiet - omówienie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1463

badania bez udziału działu marketingu Ankieta pocztowa - wady niski procent odpowiedzi - zwrotność 10 - 15...

Wybór metody badawczej

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Badania marketingowe
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1176

poszukiwanych informacji w określonym celu bezpośrednio z rynku. Pomiary sondażowe dzieli się na bezpośrednie...

Benchmarking - etapy - opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Nauki o organizacji
Pobrań: 77
Wyświetleń: 840

zewnętrznego , funkcjonalnego ogólnego .  Zalety Wady -łatwy dostęp do danych -zawężone pole widzenia  -dobre...

Wykład - tajemniczy klient

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Badania marketingowe
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1414

wady: Wysoki koszt W ramach testu można badać niewiele odmian nowego towarów Pochłania dużo czasu...