Błąd metody - strona 9

note /search

ściąga z miernictwa

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
Pobrań: 189
Wyświetleń: 2254

. Ze względu na przyczyny, które je wywołują błędy systematyczne dzielimy na: ● błędy metody, których źródłem...

Sprawozdanie15

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1183

. Ze względu na przyczyny, które je wywołują błędy systematyczne dzielimy na: ● błędy metody, których źródłem...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2828
Wyświetleń: 7728

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1330
Wyświetleń: 6671

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 770
Wyświetleń: 5775

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Eksploatacja maszyn - komplet wykładów + pytania egzaminacyjne

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Eksploatacja maszyn
Pobrań: 1638
Wyświetleń: 9177

Wykłady poruszają zagadnienia takie jak: system eksploatacji, podstawowe pojęcia procesów eksploatacji, prakseologiczne modele działania, system eksploatacji, użytkowanie, obsługiwanie i kierowanie eksploatacją, metody odnowy potencjału eksploatacyjnego parku maszyn, system eksploatacji w systemie...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1421

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...

Systemy informatyczne w transporcie

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Informatyka
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3339

może być osiągnięta w różny sposób. Jeden ze sposobów polega na wyznaczeniu na znanym punkcie błędu metody...

Programowanie w C++

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1274

Konspekty do wyk³adu „Programowanie w jêzyku C++” Pawe³ £opata, KT AGH wersja dokumentu 8.0 - wydanie niepoprawione, nieuzupe³nione i nieoficjalne, ale wa¿ne ;-)UWAGA: Dokument mo¿e zawieraæ ró¿ne b³êdy grubsze lub drobniejsze. Wszelkie konstruktywne uwagi oraz propozycje co do zmian w zakresie ...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...