Audytorium - strona 4

Strategia public relations- opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Katarzyna Sołkowicz
  • Promocja i reklama
Pobrań: 91
Wyświetleń: 812

skierowane. Należy określić audytorium. całe społeczeństwo - podatki, wojna - jak najszybsze powiadomienie...

Teoria komunikowania - wykład 6

  • Uniwersytet Zielonogórski
  • dr hab. Marek Furmanek
  • Teorie komunikowania społecznego
Pobrań: 63
Wyświetleń: 623

audytoriów (Morris Janowitz 1968 - International Encyklopedia of Social Science). Komunikowanie pośrednie...

Zasady tworzenia prezentacji-opracowanie

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Aleksandra Gralczyk
  • Technologie informacyjne
Pobrań: 0
Wyświetleń: 476

powinno dotyczyć treści, audytorium; pozbywamy się zbędnego materiału, nie przeładowujemy treści, obrazów; logo...

PR a reklama,(sem. V)

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Iwona Mendryk
  • Instrumenty kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Pobrań: 7
Wyświetleń: 791

zaufania Audytorium REKLAMA KORPORACJI - klienci obecni i potencjalni których potrzeby może zaspkoic...

Wykład - reklama , sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr Anna Iwanicka-Maciura
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 581

odbioru informacji -bezosobowość-odbiór reklamy nie stanowi przymusu dla audytorium które nie czyje...

Definicje-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1750

potrzeby oraz oczekiwania audytoriów, reklamodawców a także społeczeństwa jako całości w ramach dostępnych...

Ekonomika mediów-wprowadzenie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomika mediów
Pobrań: 154
Wyświetleń: 952

fragmentacja audytorium Teoria Shibutani - teoria światów przy dużej ilości mediów będzie zmniejszał się poziom...