Media reklamowe - pytania z odpowiedziami
- Uniwersytet Gdański
- Badanie mediów reklamowych
czasów słuchalności (średni czas słuchania, średni czas słuchania grupy stacji, audytorium średniego...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
czasów słuchalności (średni czas słuchania, średni czas słuchania grupy stacji, audytorium średniego...
skierowane. Należy określić audytorium. całe społeczeństwo - podatki, wojna - jak najszybsze powiadomienie...
audytoriów (Morris Janowitz 1968 - International Encyklopedia of Social Science). Komunikowanie pośrednie...
od czasu, eksperyment ze studentami seminarium teologicznego, którzy mieli prezentować się przed audytorium...
powinno dotyczyć treści, audytorium; pozbywamy się zbędnego materiału, nie przeładowujemy treści, obrazów; logo...
zaufania Audytorium REKLAMA KORPORACJI - klienci obecni i potencjalni których potrzeby może zaspkoic...
odbioru informacji -bezosobowość-odbiór reklamy nie stanowi przymusu dla audytorium które nie czyje...
znaczenia obsługi coraz mniej licznych i coraz bardziej wyspecjalizowanych audytoriów. Przyczyny ekonomiczne...
potrzeby oraz oczekiwania audytoriów, reklamodawców a także społeczeństwa jako całości w ramach dostępnych...
fragmentacja audytorium Teoria Shibutani - teoria światów przy dużej ilości mediów będzie zmniejszał się poziom...