Attention - strona 7

note /search

Plan marketingowy - wykład

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Zarządzanie i marketing
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1225

promocji Nasze działania opierają się na formule AIDA: Attention - uwaga Interest- zainteresowanie Desie...

Wykład - model AIDA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 763

zwrócenie uwagi (A - attention) zainteresowanie (I - interest) pobudzenie pragnienia, chęci posiadania...

LCCI - useful expressions

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Język angielski
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1750

… I was disappointed to read an article in your newspaper about… DRAWING ATTENTION TO A POINT: I hope you find these...

Polityka promocji

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1344

sprzedaż. Skuteczne działania promocyjne spełniają warunki formuły AIDA, to znaczy: Attention - zwracają...