Dr inż. Maria Czerska - strona 2

note /search

Struktury macierzowe

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1540

PROCES TWORZENIA STRUKTURY MACIERZOWEJ a) Stałe relacje w strukturze organizacyjnej (łączenie stanowisk lub komórek wg specjalizacji funkcjonalnej) b) Czasowe relacje w strukturze organizacyjnej (łączenie stanowisk lub komórek wg struktury organizacyjnej c) Macierz zależności organizacyjnych j...

STUKTURA ORGANIZACJI JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 147
Wyświetleń: 966

STUKTURA ORGANIZACJI JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA (STATYCZNE, DYNAMICZNE I PRZESTRZENNE) istota i ujęcie struktury organizacyjnej elementy i funkcje struktury organizacji klasyczne struktury organizacyjne struktury zdecentralizowane (dywizje i...

System wynagrodzeń

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1659

ELEMENTY SYSTEMU WYNAGRODZEŃ Funkcja rynkowa - równoważenie popytu i podaży na zasoby pracy. Płaca stała - zarobek wynikający z umowy o pracę. Kafeteria - za określone osiągnięcia pracownik wybiera jedną z form gratyfikacji. Wynagrodzenia pakietowe - dotyczą kadry kierowniczej, są stałe, nego...

Wprowadzenie do zarządzania

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1092

Praca kierownika - planowanie, organizowanie, motywacja, kontrola Organizacja w znaczeniu: rzeczowym - każda rzecz zorganizowana (całość, której elementy dobrano i połączono dla realizacji celu) np. przedsiębiorstwo, zespół ludzi, urządzenie techniczne atrybutowym - sposób zorganizowania (spos...

Struktury zdecentralizowane

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 455
Wyświetleń: 2450

STURKTURY - ZDECENTRALIZOWANE (Dywizjonalne i holdingowe) ELASTYCZNE (macierzowe) Otoczenie staje się otoczeniem turbulentnym, nieprzewidywalnym, szybko zmieniającym się, postęp techniki i wiedzy, zmiany w oczekiwaniach klientów, coraz większa indywidualizacja oczekiwań klienta, oczekiwania na ...