Dr Anna Iwanicka-Maciura - strona 3

note /search

Wykład - strategie stosowane w czasie wzrostu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 560

Strategia stosowana w czasie wzrostu Macierz H.I.Ansoffa Dotychczasowy Nowy produkt produkt Dotychczasowy Strategia penetracji Strategia rozwoju rynek rynku produktu Nowy Strategia rozwoju Strategia rynek rynku dywersyfikacji Strategia penetracji rynku ma na celu zwiększenie sprzedaży wcześn...

Wykład - wydawanie certyfikatów, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 378

wydanie certyfikatu Certyfikat zgodności z Polską Normą spełnianie przez wyrób wymagań określonych w Polskiej Normie wymienionej w certyfikacie. Certyfikat uprawnia producenta do oznaczania wyrobów znakiem PN zastrzeżonym na rzecz Polskiego ...

Wykład - pojęcie marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 637

Marketing w dzisiejszym znaczeniu jest inny niż na początku XX w. Pierwsza definicja była z 1911 roku Def: Marketing jest to koncepcja działania organizacji wykorzystująca zintegrowany zespół narzędzi i działań rynkowych przy pomocy których przedsiębiorstwa poznają, kształtują, zaspokajają potrze...

Wykład - pojęcie produktu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 504

Produkt: jest to wszystko, co może się pojawić na rynku, zostać zauważone, nabyte i skonsumowane zaspokajać w ten sposób czyjąś potrzebę. Produktem może być: produkt o charakterze niematerialnym usługa produkt o charakterze materialnym towar pomysł idea technologia Teraz często produkty są ł...