Dr Anna Iwanicka-Maciura - strona 2

note /search

Wykład - marka, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1351

Marka -nazwa pojęcie znak symbol rysunek lub kombinacja tych elementów stworzona w celu oznaczenia usługo lub odróżnienia jej od oferty konkurentów Makra może składać się z części: -werbalnej (słowa np. LOT PKP -niewerbalnej (rozpoznawalna/nierozpoznawalna którym, może być symbol, forma plastyczn...

Wykład o marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1701

Marketing mix (mieszanka marketingowa) Istota marketingu mix P.Kotler - Marketing mix jest zbiorem narzedzi marketingowych które przedsiebiorstwo stosuje w celu realizacji zamierzonych celów marketingowych na docelowym rynku działania. P. Ciereszko - Marketing mix jest zespołem czynników na które...

Wykład - modyfikacja marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 434

Modyfikacja marketingu mix Stymulacja sprzedaży może się odbywać drogą modyfikowania jednego lub kilku elementów marketingu. Czynnikami nie związanymi z samym produktem a dającymi możliwość stymulowania jego sprzedażą -cena -dystrybucja -promocja Faza spadku Zmiany dokonujące się w otoczeniu ...

Wykład - odmiany cyklu życia produktów na rynku sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1596

ODMIANY CYKLU ŻYCIA PRODUKTÓW NA RYNKU wzrost - gwałtowny spadek - dojrzałość „podwójny” (spadek sprzedaży prowokuje do kampanii promocyjnej - nowy cykl, ale mniejszy i krótszy) „fryzowy” (nowe zastosowania produktu) Cykl o wydłużonej fazie (dobra trwałego użytku) Cykl o skróconej fazie (np. wy...

Opracowane kolokwium, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 245
Wyświetleń: 749

Struktura asortymentowa(produkt-mix) to ogół wszystkich produktów wytwarzanych w przedsiębiorstwie i następnie oferowanych na rynku. Tworzy się ją w oparciu o podobieństwo dwóch zmiennych: branżowość podobieństwo przewarzanych surowców i stosowanych technologii; podobieństwo zaspakajanych potrzeb dz...

Wykład - definicja produktu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1288

Produkt Każdy obiekt rynkowej wymiany oraz wszystko co może być oferowane na rynku. Produktem jest wszystko to co można zaoferować nabywcom do konsumpcji, użytkowania lub dalszego przerobu. Co może być produktem w marketingu -towary -usługi -doświadczenie(wiedza: know how) -wydarzenie -osoby ...

Wykład - promocja, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 609

Promocja -sposób komunikowania sie przedsiebiorstwa z rynkiem Obsługuje zespół działań i środków poprzez które przedsiebiorstwo przekazuje na rynek informacje dotyczące produktu lub firmy kształtuje potrzeby nabywców orza pobudza i ukierunkowuje popyt Mix promocykny (mieszanka promocyjna promoti...

Wykład - reklama , sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 651

REKLAMA Cechy reklamy -publiczna prezentacja-publiczny charakter reklamy nadaje produktowi pewne właściwości i sugeruje określony standard oferty w związku z tym nabywcy wiedzą że ich motywy zakupu zostaną publicznie zrozumiane -przenikliwość-reklama i możliwia sprzedawcy wielokrotne powtórzenie ...

Wykład - definicja rynku, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 637

RYNEK Miejsce spotkań w celu dokonania transakcji zakupu i sprzedaży towarów i usług. Stosunki wymienne znajdujące wyraz w transakcjach kupna- sprzedaży między dostawcami i odbiorcami, których decyzje kształtują podaż i popyt oraz wpływają na poziom cen. Proces za pomocą którego kupujący i sprzeda...

Wykład - specyfika dystrybucji i usług, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 595

Specyfika dystrybucji i usług Kanały pośrednie Dwa rodzaje pośredników w kanale: -pośrednicy którzy zajmuja się wyłącznie sprzedażą lub rezerwacją usług i nie uczestniczą w posiadaniu ich świadczenia: *agenci *brokerzy -pośrednicy którzy realizują funkcje zarówno sprzedaży jak i świadczenia us...