To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Szplit. Notatka składa się z 2 stron.
Wykorzystanie Internetu na poszczególnych szczeblach informatycznych systemów zarządzania. Poziom zarządzania Systemy wspomagające zarządzanie Strategiczny EIS —systemy informowania kierownictwa (Executive Information Systems) ESS —systemy wspomagania kierownictwa (Executive Support Systems) DSS —systemy wspomagania decyzji (Decision Support Systems) ES —systemy eksperckie (Expert Systems) Taktyczny MIS —systemy informacyjne zarządzania (Management Support Systems) Operacyjny TPDS —transakcyjne systemy przetwarzania danych (Transaction Processing Data Systems) Typologia wykorzystania Internetu przez przedsiębiorstwa. Internet w zarządzaniu marketingiem. Działanie marketingowe Marketing tradycyjny Marketing elektroniczny Reklama Obsługa klienta Sprzedaż Badania marketingowe Przygotowanie materiałów drukowanych, wideo lub audio i wykorzystywanie tradycyjnych mediów —telewizji, radia, czasopism. Zwykle można zaprezentować niewiele informacji. Obsługa pięć dni w tygodniu, osiem godzin dziennie w sklepie lub przez telefon klienta; wizyty w miejscu w celu konserwacji lub naprawy. Telefon lub wizyta u potencjalnych lub obecnych klientów i demonstracja fizyczna produktu lub za pomocą projekcji. Rozmowy indywidualne, grupy tematyczne, ankiety przesyłane pocztą lub telefonicznie. Opracowanie szerokiej informacji i umieszczenie jej na stronie firmowej www, wykupienie reklam na innych stronach. Obsługa całodobowa, siedem dni w tygodniu, rozwiązania przesyłane faksem lub e-mailem; dialog on-line; naprawy na odległość dzięki diagnostyce komputerowej. Wideokonferencja z przyszłymi klientami i demonstracja produktu na ekranie komputera. Grupy dyskusyjne —rozmowa i wywiad oraz kwestionariusze wysyłane e-mailem.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)