Wydawnictwa promocyjne.
Wydawnictwa winny informować potencjalnych nabywców dóbr i usług o ofercie, podkreślając jej unikalność i wysoką jakość, uświadamiać i kreować potrzeby i preferencje w zakresie oferowanych produktów, budować wizerunek oraz zachęcić do działania w kierunku kupna.
Wybrane wydawnictwa stosowane przez firmy:
Ulotka (informuje potencjalnych nabywców w sposób przekonujący i krótki o nowym produkcie, „sprzedawać korzyści”, podkreślać wyjątkowy charakter produktu i zachęcać do działania).
Folder (ogólny wizerunek produktu, główne składniki programu ofertowego, informacje na temat zakupu, przewaga zdjęć nad tekstem).
Prospekt (wizerunek, objaśnia produkt i jego korzyści, kreuje preferencje, stymuluje kupno, przewaga zdjęć nad tekstem).
Katalog (przedstawia całą paletę ofert przedsiębiorstwa, winien zawierać wszystkie oferowane produkty, usługi, dodatkowe sposoby płatności i inne ważne dla nabywcy / pośrednika informacje).
Plakat (wzmocnienie oddziaływania innych środków reklamowych, przypomina ofertę, przedstawia ogólny wizerunek).
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)