Wykład - filozofia i wizja, sem IV

Nasza ocena:

3
Pobrań: 56
Wyświetleń: 854
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wykład - filozofia i wizja, sem IV - strona 1

Fragment notatki:

FILOZOFIA I WIZJA
Filozofia- system wartości, tradycji, stereotypow, norm, które ułatwiają pracownikom ich codzienne postepowanie. Filozofia okresla te wartości które uznawane sa w firmie i realizowane w praktyce. Misją Coca-Cola HBC Polska jest: Przynosic orzeźwienie konsumentowm naszych produktow Współpracować z naszymi klientami na zasadach partnerstwa Wypracowywac zysk dla naszych udziałowców Jako forma działamy w opraciu o wartości, które sa dla nas wazne w codziennej pracy. Aktywnie wcielamy je w zycie w kontaktach nie tylko z naszymi klientami, ale również z dostawcami, partnerami oraz pracownikami. Wiarygodność- Mamy gleboko zakorzenione wartości , działamy uczciwie, robimy to co sluszne a nie to co łatwe Doskonałość- dązymy do tego by zadziwiac- z pasja i szybkością w dzialaniu .
WIZJA
Wizja stanowi spojny obraz tego, czym firma ma być w przyszłości. Okresla nasze miejsce w przyszłości, dalekosiężne wyobrażenie o naszej sytuacji, miejscu, stanie w przyszłości. Wizja sklada się z 5 obszarów: Określa domene przyszla przedsiebiortwa (obszar działalności- jakie produkty,funkcje, rynki). Domena okresla obszar działalności przedsiębiorstwa, jaki będzie profil biznesu. Ustalamy ja poprzez produkty, wyroby , usługi wytwarzane, funkcje , jakie zamierzany realizowac wobec naszych klientow. Okresla mierniki sukcesu. Kryteria te określają nam, co uznamy za sukces. Budując strategię musimy określic co będzie naszym sukcesem: Kryteria sukcesu: - finansowe ( wartość przedsiębiorstwa, wynik finansowy ) - niefinansowe ( zadowolenie klientow, satysfakcja pracownikow , marka) 3. Określa stosunek do głównych interesariuszy, odpowiedzialność. Odpowiedz na pytania kim sa nasi interesariusze, czego oczekuja.
4. Określa kluczowe umiejętności niezbędne dla osiągnięcia sukcesu. 5. Określa zasady działania przedsiębiorstwa. WIZJA Coca-Coli
Dajac ludziom na całym swiecie orzeźwienie i radosc bycia razem. Wizja marki Coca Coli realizowana jest zarówno w dystrybucji (na całym swiecie Cola Coli powinna być dostepna dla kadego w odległości nie większej niż kilka min drogi) ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz