Sponsoring jako instrument reklamy

Nasza ocena:

5
Pobrań: 7
Wyświetleń: 385
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu

Fragment notatki:

Notatka porusza miedzy innymi zgadanienia takie jak: Uwzględniając standardy unijne U.R.T.V. – definiuje sponsorowanie jako : bezpośrednie lub
pośrednie finansowanie lub współfinansowanie tworzenia lub rozpowszechniania audycji lub
innych przekazów przez przez osoby nie będące nadawcą lub producentem audycji dla
utrwalenia lub podniesienia renomy nazwy firmy, znaku towarowego lub innego oznaczenia.
Przedmiotem sponsorowania mogą być audycje lub inne przekazy bezpośrednie lub pośrednie
finansowane, może być tworzenie lub rozpowszechnianie części programu radiowego lub
telewizyjnego. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz