Raport lejkowy - omówienie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 581
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Raport lejkowy - omówienie - strona 1 Raport lejkowy - omówienie - strona 2

Fragment notatki:

Raport lejkowy i RLCD
Pracownicy mogą generować raporty określające dokumenty do obróbki oraz czas wykonania. Istnieje możliwość udostępnienia dokumentów tylko na ściśle określony czas. Kadra kierownicza ma bezpośredni dostęp do danych związanych ze stanem obsługi każdego procesu i dokumentu. Możliwe jest również zbiorcze raportowanie wszystkich obiegów, oraz wyświetlenie szczegółów na żądanie w formie tzw. raportu lejkowego. Jest to przekrojowy i bardzo wygodny raport pozwalający na szybką analizę wszystkich obiegów, oraz wykrycie spraw przeterminowanych. W analizie pomaga dodatkowe oznaczenie pozycji przeterminowanych na czerwono, oraz ogólne podsumowania. W razie potrzeby z poziomu raportu dokładnie można sprawdzić wszystkie szczegółowe informacje.
Raport RLCD pozwala na pokazanie danych skumulowanych wg określonych przedziałów dla cech zdefiniowanych dla obiegów. Cechy mogą być definiowane według potrzeb każdej firmy.
Zintegrowany system wiadomości
Zintegrowany system wiadomości wspomaga zarządzanie wiadomościami w firmie. Dotyczy to zarówno poczty elektronicznej, faksów, jaki i poczty głosowej. Wszystkie wiadomości mogą być zarejestrowane i obsługiwane tak jak inne dokumenty w DMS, a więc podlegają obiegom.
W module DMS możliwa jest również obsługa poczty elektronicznej. Dzięki temu wszystkie wiadomości przychodzące i wychodzące z firmy, zarówno z ogólnych jak i indywidualnych kont pocztowych są zgromadzone w jednym systemie i być dostępne innym osobom.
Jest to kolejny ważny element w utrzymaniu i analizie pełnej historii zdarzeń z klientami. Ponadto wiadomości pocztowe, jak każde inne dokumenty mogą być podlegać ściśle zdefiniowanemu w firmie obiegowi obsługi, zgodnemu ze specyfiką firmy.
Zalety
Moduł zarządzania dokumentami posiada zalety, które ułatwiają organizację przetwarzania dokumentów czyniąc ją bardziej sprawną i przejrzystą.
Funkcjonalność
Moduł zarządzania dokumentami zawiera bardzo obszerny zakres funkcji, obejmujący m.in. gromadzenie różnego rodzaju dokumentów firmowych, wyszukiwanie dokumentów wg różnych kryteriów dysponując choćby częściową informacją z nim związaną, składowanie wielu kolejnych wersji tego samego dokumentu, informowanie o zmianach w dokumentach. Ponadto możliwe jest zarządzanie dostępem do dokumentów i rejestr wszystkich operacji wykonywanych na dokumentach.
Wygoda obsługi
Dokumenty porządkowane są w postaci struktury drzewiastej i przedstawiane w postaci drzewa widocznego z lewej strony okna modułu. Funkcje uporządkowane są w klasycznym, rozwijanym menu, co czyni ich strukturę przejrzystą. Zawartość dokumentów może być wyświetlana bezpośrednio w oknie modułu.
Zarządzanie procesami ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz