Obsługa sekretariatu - omówienie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 539
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Obsługa sekretariatu - omówienie - strona 1 Obsługa sekretariatu - omówienie - strona 2 Obsługa sekretariatu - omówienie - strona 3

Fragment notatki:

Obsługa sekretariatu
Wprowadzenie
ISOF integruje w sobie mechanizmy wspomagające pracę biura firmy. Dzięki temu biuro wyposażone zostaje w zintegrowany zestaw narzędzi pozwalających wykonywać zadania bez konieczności uruchamiania wielu różnych programów.
Funkcjonalność
ISOF dostarcza bogatego zestawu funkcji wspomagających pracę biura, które umożliwiają zarządzanie informacjami o kontrahentach firmy, wystawianie delegacji pracowników, wystawianie umów-zleceń, zarządzanie dokumentami firmy, prowadzenie rejestru urzędów.
Zarządzanie kontrahentami
Moduł zarządzania kontrahentami pozwala zarządzać bazą danych o firmach, z którymi firma utrzymuje kontakty gospodarcze. Zakres możliwych działań obejmuje wprowadzanie nowego kontrahenta do bazy danych, modyfikację i uzupełnianie danych o kontrahencie, usuwanie danych oraz wyszukiwanie danych.
Funkcje telefoniczne
Jednym kliknięciem można nawiązać połączenie telefoniczne z kontrahentem, o którym informacje w danej chwili są przeglądane. Jest to możliwe dzięki zintegrowaniu modułu zarządzania kontrahentami z funkcjami telefonicznymi automatyzującymi proces obsługi połączeń telefonicznych.
Zarządzanie kalendarzem zarządu
W oparciu o CRM Aktywności możliwe jest planowanie i organizowanie spotkań dla zarządu, kontrola realizacji spraw oraz gromadzenie ważnych danych, dokumentów lub informacji związanych z terminarzem zarządu. Zarządzanie zasobami
Dzięki wykorzystaniu funkcji do zarządzania zasobami z modułu CRM, możliwe jest usprawnienie przepływu informacji związanych z dostępem do zasobów firmowych (np. sal konferencyjnych, sprzętu), optymalne planowanie ich wykorzystania, kontrola rezerwacji zasobów w celu uniknięcia ewentualnych kolizji.
Obsługa korespondencji
Moduł Sekretariat wspomaga obsługę korespondencji firmowej w oparciu o funkcjonalność modułu DMS. Znajdują się tam funkcje umożliwiające prowadzenie zarówno rejestru korespondencji papierowej przychodzącej i wychodzącej, jak również obsługę poczty elektronicznej, faksów, wiadomości głosowych. Możliwa jest również obsługa dokumentów zgodnie z odpowiednio opracowanym obiegiem, usprawniającym przepływ dokumentów pomiędzy pracownikami i działami firmy.
Zarządzanie dokumentami
Moduł DMS dostarcza zestawu funkcji do gromadzenia, porządkowania, wyszukiwania oraz udostępniania różnych dokumentów firmy. Możliwe jest również skanowanie dokumentów a następnie obsługa dokumentów elektronicznych. Dzięki odpowiedniej organizacji gromadzonych dokumentów, szerokiemu zakresowi dostępnych funkcji, możliwe jest sprawne zarządzanie różnymi dokumentami, oraz organizacja i kontrola dostępu do nich.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz