Przedsiębiorstwo handlowo-usługowe - wykład

Nasza ocena:

3
Pobrań: 7
Wyświetleń: 560
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Przedsiębiorstwo handlowo-usługowe - wykład - strona 1 Przedsiębiorstwo handlowo-usługowe - wykład - strona 2

Fragment notatki:

BRIEF Przedsiębiorstwo handlowo - usługowe Top Girl Wprowadzenie Rynek krajowy ( południowo - wschodnia część)
Główna siedziba Rzeszów, oddziały : Krosno, Sanok, Mielec, Leżajsk
Obecność konkurencji na terenie każdego miasta
Konkurencja nie posiada tak szerokiej oferty dla kobiet, zbliżony poziom cen
Klienci mają dostęp do prasy specjalistycznej i lokalnej, telewizji ,radia (również regionalnego), oraz internetu
Dotychczasowe formy reklamy, to głównie szeroko dostępne katalogi i ulotki promujące otwarcie sieci sklepów
Reklama konkurencji wzbogacona była o reklamę w prasie i telewizji regionalnej
Docelowa grupa odbiorców Głównymi odbiorcami są osoby prywatne
Potencjalnymi odbiorcami są głównie młode kobiety (.......... lat), bez względu na posiadane wykształcenie
Klienci mogą liczyć na fachową pomoc i doradztwo
Wybierając naszą firmę klienci wykazują się dużym zainteresowaniem oraz w miarę sprecyzowanymi wymaganiami
Lokalizacja, jak również konkurencyjne ceny pozwolą przyciągnąć nam klientów
Cel reklamy Zwiększenie sprzedaży
Wzrost zainteresowania firmą na rynku
Wykreowanie wizerunku firmy
Powiększenie kapitału firmy
Obietnica Dobra jakość oferowanych produktów Zadowalające każdego klienta ceny
Miła i profesjonalna obsługa
Gwarancja każdego wyrobu
Każda klientka (kobieta) znajdzie coś dla siebie
Rzetelność wykonywanych usług
Zadowolenie i satysfakcja
Możliwość sprzedaży wysyłkowej
Poparcie Dobra opinia osób prywatnych , które skorzystały z naszych wyrobów i usług
Pomyślne wyniki testów dotyczących zainteresowania naszymi produktami
Pożądana reakcja konsumenta Zainteresowanie naszymi produktami i usługami
Zadowolenie z korzystania z produktów i usług naszej firmy
Wzbudzenie potrzeby posiadania naszych wyrobów
Lojalność klienta
Zareklamowanie naszej firmy innym potencjalnym odbiorcom
Wskazówki wykonawcze Dynamika koloru
Odpowiedni podkład dźwiękowy
Odwołanie się do sfery emocjonalnej odbiorców
„Rzucająca się w oczy” grafika
konkretność w przekazie
Obowiązkowe składniki + ograniczenia powinna zawierać logo firmy
siedziba i numery kontaktowe
przedstawienie najnowszej kolekcji
zamieszczenie kuponu rabatowego
Media ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz