Produkty o wartości dodanej

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 826
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Produkty o wartości dodanej - strona 1

Fragment notatki:

Produkty o wartości dodanej Wartość dodana: przyrost wartości dóbr w wyniku określonego procesu produkcji. Według P. Kotlera: „dokonana przez klienta ocena ogólnej zdolności produktu do zaspokojenia jego potrzeb.” Wartość dodana jest dodatkiem do produktów (usług) cech, które sprawiają, że owe produkty (usługi) uzyskują przewagę konkurencyjną. Dzięki odczuciu, że wybierając konkretny produkt, czy usługę klient otrzymuje wraz z nim trudno definiowalną wartość - wartość dodaną, jest w stanie zapłacić zdecydowanie więcej za dany produkt, czy usługę rezygnując z produktów i usług często tańszej konkurencji. Wartość dodana jest źródłem zasobności przedsiębiorstwa, zysku właściciela, dobrobytu pracujących i zamożności państwa. Suma war tości dodanej zrealizowanej przez wszystkie przedsiębiorstwa w kraju stanowi dochód narodowy. Wartość dodaną (w ujęciu tradycyjnym) można kreować za pomocą: Jakości i cech produktów zwiększenie wartości użytkowej produktu Jakości i cech usług Wizerunku marki to z czym konsument chce być identyfikowany jakie zalety produkt gwarantuje najważniejszy kreator wartości dodanej Wizerunek marki - sposoby tworzenia wartości dodanej przez wizerunek marki: przez przywiązanie do tradycji przez wprowadzanie innowacji przez poczucie bezpieczeństwa 1
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz