E-marketing

note /search

Wykład - Handel elektroniczny a biznes elektroniczny

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • E-marketing
Pobrań: 406
Wyświetleń: 1169

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 1 Handel elektroniczny a biznes elektroniczny E-commerce - proces kupna - sprzedaży produktów i usług za pomocą Internetu, sieci komputerowych E-business - transformacja kluczowych procesów bizneso...

Wykład - Klasyfikacja produktów dostępnych w sieci

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • E-marketing
Pobrań: 147
Wyświetleń: 749

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 2 Klasyfikacja produktów dostępnych w sieci. Produkty istniejące w świecie realnym Produkty istniejące wyłącznie w sieci Produkty istniejące w rzeczywistości, których własności są wzbogacone w Internecie Produkty istniejące w dwóch wersjach tradycyjnyc...

Wykład - Pojęcie Internet-mix

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • E-marketing
Pobrań: 210
Wyświetleń: 784

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 3 Pojęcie Internet-mix Integracja wszystkich narzędzi marketingowych, które można realizować za pośrednictwem Internetu Internet jako narzędzie (medium) komunikacji Internet MIX: Zawartość Wygoda Komunikacja Społeczność Handel Layout i cechy dobr...

Wykład - Wtórne badania marketingowe w Internecie

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • E-marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 721

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 4 Wtórne badania marketingowe w Internecie - rodzaje źródeł danych wtórnych Strony WWW przedsiębiorstw Serwisy ekonomiczne E-gazety Strony uczelni i instytutów Strony organizacji rządowych i samorządowych Strony agencji badawczych Czaty i grupy dys...

Wykład - Etapy tworzenia linku sponsorowanego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • E-marketing
Pobrań: 154
Wyświetleń: 784

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 5 Etapy tworzenia linku sponsorowanego Przygotowanie strategii Ustalić cel kampanii Rozpoznać specyfiki branży oraz jej konkurencję Wybór słów kluczowych Dobór odpowiednich, bardzo sprecyzowanych słów Sezonowe słowa kluczowe Tworzenie tekstu reklam...

Wykład - Pojęcie SEO i SEM

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • E-marketing
Pobrań: 203
Wyświetleń: 861

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc Wykład 6 Pojęcie SEO i SEM SEO (Search Engine Optimization) - pozycjonowanie metodami „naturalnymi. SEM (Search Engine Marketing) - pozycjonowanie metodami płatnymi. Na czym polega naturalna optymalizacja serwisu. Naturalna optymalizacja - proces, który pole...