Wykład - Klasyfikacja produktów dostępnych w sieci

Nasza ocena:

3
Pobrań: 147
Wyświetleń: 749
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wykład - Klasyfikacja produktów dostępnych w sieci - strona 1 Wykład - Klasyfikacja produktów dostępnych w sieci - strona 2 Wykład - Klasyfikacja produktów dostępnych w sieci - strona 3

Fragment notatki:

E-marketing dr Teresa Porębska-Miąc
Wykład 2
Klasyfikacja produktów dostępnych w sieci.
Produkty istniejące w świecie realnym Produkty istniejące wyłącznie w sieci
Produkty istniejące w rzeczywistości, których własności są wzbogacone w Internecie
Produkty istniejące w dwóch wersjach tradycyjnych i wirtualnych
Wpływ Internetu na cenę produktu.
Firmy prowadzące działalność tylko w Internecie mogą konkurować niższą ceną, z powodu niższych kosztów(brak sklepów, wielkich magazynów), atutem jest przejrzystość cen i możliwość natychmiastowej indywidualizacji ceny zależnie od dokonanego wyboru.
Podział firm prowadzących sprzedaż w Internecie.
Firmy, które prowadzą sprzedaż za pomocą cieci, księgarnie, video, itp.
Sprzedawcy wielokanałowi
Rodzaje kampanii reklamowych Reklama PB
Promocja uzupełniająca
Sprzedaż osobista
Formy reklamy w Internecie
Strona internetowa WWW
Banery
Guziki reklamowe
Pop-up Windows
Mailing
Sponsoring
Słowa klucze
Przerywniki reklamowe
Interstitals
Okna siostrzane
Tapeta
Reklama skrolowana
Scroller
Latający kursor
Ogłoszenia reklamowe
Rodzaje banerów reklamowych (ULEPSZYĆ)
Statyczne (zawierające zwykle logo firmy)
Animowane (bardziej atrakcyjne i skuteczne)
Interakraktywne (nakłaniają do wykonania jakiejś czynności)
Lub
Tradycyjny
Pływający - przemieszcza się po stronie wskutek przewijania
Sky scraper -
Boks śródtekstowy - Bilboard -
Czynniki wpływające na skuteczność banerów
Lokalizacja
Forma oddziaływania
Zastosowana kolorystyka
Wielkość banera
Czas wyświetlania
Wykorzystany slang reklamowy
Co to są narzędzia aktywizacji sprzedaży?
Narzędzia aktywizacji sprzedaży - różnorodny zestaw narzędzi, które mogą stymulować szybsze lub większe zakupy produktów lub usług.
Należą do nich:
Próbki
Kupony
Premie
Konkursy i loterie
Promocyjne obniżki cen
E-book
Marketing wirusowy
Pokazy multimedialne
Narzędzia e-promocji sprzedaży.


(…)

… - różnorodny zestaw narzędzi, które mogą stymulować szybsze lub większe zakupy produktów lub usług.
Należą do nich:
Próbki
Kupony
Premie
Konkursy i loterie
Promocyjne obniżki cen
E-book
Marketing wirusowy
Pokazy multimedialne
Narzędzia e-promocji sprzedaży.
próbki -programy komputerowe w wersji testowej shareware, można je uzyskać bezpośrednio ze strony dostawcy. Jeśli ich przekazanie przez neta…
… do wirusowego, ale stosuje niekonwencjonalne metody, np. wlepy w autobusach, pisanie sprayem, bazuje na takich środkach, informacja może rozprzestrzeniać się w formie plotki np. Heyah, Frugo. Metoda tania, stosowana w małej skali.
Znaczenie domeny internetowej w marketingu on-line
Wzrost świadomości marki
Pozycjonowanie marki jako zaawansowanej technologii
Wytwarzanie pozytywnego wizerunku za pomocą…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz