Zarządzanie marką

Podstawy wiedzy o marce

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • dr Agnieszka Perchla-Włosik
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2499

Informacje zawarte w notatce to: branding- pojęcie, istota, funkcje marki, slogan, logotyp, rodzaje świadomości, poziomy marki, korzyści dla producenta, funkcje marki, pożądane cechy nazwy marki, tożsamość marki, wizerunek marki, świadomoś...

Jak chronić markę- opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 7
Wyświetleń: 609

Kinga Szydzińska, Jak chronić markę? [artykuły] Pamiętam, że kiedy rozpoczynałam pracę w branży jednym z trudniejszych problemów było przekonanie naszych klientów o konieczności ochrony prawnej marki. W większości przypadków był to temat nieznany i odległy, a przytaczane argumenty okazywały ...

Symbol i nowa nazwa a ideologia firmy- artykuły

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 21
Wyświetleń: 462

Symbol i nowa nazwa a ideologia firmy [artykuły] Globalizacja gospodarki, postęp technologiczny i otwieranie się rynków powodują, że coraz więcej firm, jako podstawę budowania swoich strategii gospodarczych wyznacza sobie mark...

Zdolność konkurencyjna polskich marek w Unii- opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 0
Wyświetleń: 434

Dr Anna Murdoch Zdolność konkurencyjna polskich marek w Unii Europejskiej [artykuły] W obliczu rychłego znalezienia się Polski w ekskluzywnym klubie państw zrzeszonych w Unii Europejskiej toczy się dyskusja na temat konkurencyjności Polski i polskich marek w Europie. W dyskusji tej uczestnic...

Działania marketingowe przedsiębiorstw - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Urszula Świerczyńska-Kaczor
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1064

Moduł IV    Działania  marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych    Słowa kluczowe:  •  Produkt  •  Cena  •  Dystrybucja  •  Promocja  •  Potrzeba  •  Marketing relacji  •  Kapitał ludzki      1. Globalny/międzynarodowy marketing mix .      Współczesne  koncepcje  marketingu  mix  w  zn...