Podstawy zarządzania - strona 14

note /search

Rygoryzm a odpowiedzialność pracy

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 0
Wyświetleń: 868

RYGORYZM A ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACY U progu XXI wieku trudno doszukiwać się ludzi, którzy nie byliby owładnięci manią pieniądza. To on determinuje nasze życie. To jego obecność lub brak decyduje o tym jak żyjemy. Większość społeczeństwa jest owładnięta manią posiadania chcemy mieć dużo, jak najwię...

Sekrety negocjacji

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 63
Wyświetleń: 707

Początek formularza Sekrety negocjacji Negocjacje to szczególny proces, w którym postrzeganie staje się rzeczywistością, toczy się walka na ustępstwa, a wygrywa ten, kto ma (lub sprawia wrażenie, że ma) więcej możliwości wyboru. Co ma wspólnego randka twojej córki z kryzysem haitańskim? Sprytna...

Stres w pracy menadżera

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 784

Wstęp Wiele osób skłonnych jest myśleć, że stres jest zjawiskiem typowym dla naszego stulecia, że powstał w następstwie rozwoju cywilizacyjnego. Takie interpretowanie stresu nie jest jednak właściwe. Stres podobnie jak w naszym życiu, był obecny również w życiu naszych praprzodków. Różnice dotycz...

Struktury ogranizacyjne

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 14
Wyświetleń: 707

Podstawowe struktury organizacyjne i ich charakteryst y ka. Struktura organizacyjna oznacza sposób, w jaki się dzieli, grupuje i koordynuje działalność organizacji, w rozumieniu wzajemnych stosunków między kierownikami i pracownikami, kierownikami i kierow n i kami oraz pracownikami i pracownikam...

Techniki wywierania wpływu na ludzi

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 574

„TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI W NEGOCJACJACH” Negocjacje to wielostronny proces porozumiewania się w sytuacji konfliktu interesów czy rozbieżności poglądów zaangażowanych w negocjacje stron. Trudny, złożony i skomplikowany proces podejmowania wspólnej decyzji, w którym każda ze stron star...

Wywieranie wpływu na ludzi

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 105
Wyświetleń: 896

Wywieranie wpływu na ludzi Reguła wzajemności Powoduje poczucie zobowiązania na przyszłość. Wzajemność ustępstw. Zawsze prosić o więcej niż chcemy uzyskać. Reguła zaangażowania i konsekwencji Wzbudzanie zaangażowania. Zmuszanie do ustnych lub pisemnych deklaracji. Technika małych kroczków. Waru...

Wzorcowy model negocjatora

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 7
Wyświetleń: 994

WZORCOWY MODEL NEGOCJATORA Negocjacje nie są sztuką, lecz raczej rzemiosłem, którego można się nauczyć. Jednak są osoby, nawet nie mające żadnego przygotowania, a radzące sobie w negocjacjach bardzo dobrze. Innymi słowy, można być doskonałym negocjatorem nie mając ku temu wrodzonych zdolności, le...

Zagadnienia z zarządzania 1

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 28
Wyświetleń: 546

Kultura organizacji (corporate culture) Utrwalony tradycją organizacyjną i przekazywany z pokolenia na pokolenie niepisany kodeks (system) wartości, norm, postaw i wzorów zachowań, które są stymulatorami zachowań członków organizacji (firmy) i oddziałują na kształtowanie się jej stosunków z otocz...

Zagadnienia z zarządzania 2

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 42
Wyświetleń: 672

1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące znaczenie - sytuacja decyzyjna tzn. taka która zmierza ...

Zagadnienia z zarządzania 3

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 49
Wyświetleń: 728

1. Czym jest kierowanie ? Kierowanie , to proces planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania działalności członków organizacji oraz wykorzystania wszystkich innych jej zasobów dla osiągnięcia ustalonych celów. 2. Czym jest optymalizacja ? Optyma lizacja - proces poszukiwania najlepsz...