Podstawy Marketingu - strona 35

note /search

Marketing - test

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 196
Wyświetleń: 2758

www.awans.net Publikacje nauczycieli Jolanta Kasprzyk Zespół Szkół Technicznych w Bytomiu Test sprawdzający z marketingu Praca opublikowana w Internetowym Serwisie Oświatowym AWANS.NET Test sprawdzający z marketingu Marketing jest nieodłącznym aspektem gospodarki rynkowej XXI wieku. Obecnie pod...

Cena(marketing)

  • Koszalińska Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych w Koszalinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2779

Definicja ceny. Cena w marketingu. Cena to wyrażona w pieniądzu relacja między dwoma towarami. W ujęciu marketingowym jest to zespół decyzji cenowych, mających na celu ustalenie ceny, akceptowanej przez nabywcę oraz przynoszącej zysk producentowi / sprzedawcy. Cena jest jednym z elementów kompozycji...

E-marketing lokalnie ? jak dotrzeć do klienta w pobliżu Twojej firmy?...

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 2002

Artykuł opublikowany przez Praktycy.com. Artykuł zawiera wykresy i ciekawe statystyki. Wyszukiwarka Google nadal pozostaje kluczowym narzędziem przy wyszukiwaniu informacji o lokalnych biznesach. Jednak coraz bardziej wymagającym użytkownikom internetu nie wystarczą już proste wiadomości o firmie, c...

Rynkowy wymiar konkurencji

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 777

RYNKOWY WYMIAR KONKURENCJI Pojawienie się konkurencji powoduje, że działania sprzedawców na rynku podlegają oddziaływaniu funkcji, które ona spełnia. Konkurencji są przypisywane zazwyczaj następujące funkcje: -FUNKCJA STEROWNICZA- sterowanie podziałem oraz przepływem produktów i usług według kryter...

Cena - funkcje, rodzaje

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 371
Wyświetleń: 2464

Sztaba. Notatka składa się z 2 stron. Cena 1). Cena - jest to wartość towaru wyrażana w jednostkach pieniężnych (cena równowagi to taka przy której nabywcy gotowi są kupić dany produkt czy usługę). 2). Funkcje ceny: - funkcja informacyjna, informuje uczestników rynku o jakości danego produktu -...

Marketing międzynarodowy - postawy kierownictwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 231
Wyświetleń: 6629

Marketing międzynarodowy Marketing MiędzynarodowyLiteratura: Sznajder – „Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym” Sznajder – „Euromarketing” Gołębiewski – „Przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Analiza strategiczna” Salcuse – „Negocjacje na rynkach międzynarodowych” Marketing to pro...