Podstawy Marketingu - strona 34

note /search

Strategia Marketingowa

  • Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 301
Wyświetleń: 2044

Strategia MarketingowaStrategia marketingowa jest elementem ogólnej strategii działania przedsiębiorstwa oraz stanowi wyraz jego misji w zachowaniach na rynku. Ma ona charakter funkcjonalny. Definiowana jest jako wybór celów, rodzajów polityki czy reguł, które nadają kierunek marketingowym działanio...

REKLAMA

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 308
Wyświetleń: 6363

Wykład na temat reklamy (z 2006/2007 r.). 15-stronicowa notatka z marketingu w formacie doc. W treści notatki pojawiają się następujące zagadnienia: reklama a reklamowanie, specyficzne sposoby komunikowania, kryptoreklama, pośrednictwo mediów, sprzedaż bezpośrednia, PR, perswadowanie, nakłanianie, n...

Marketing miejsc

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1834

Synonimy Marketing w samorządzie terytorialnym Marketing usług publicznych Marketing usług terytorialnych Marketing miejsc dr Grzegorz Mazurek Marketing miasta Marketing miejsca Marketing komunalny Zało enia Ogólne zało enia marketingu miejsc: Adaptacja koncepcji marketingowego zarządzania firmą ...

Branża reklamowa

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1946

Dokument ma 11 stron i porusza zagadnienia takie jak: reklama, agencja reklamowa, określenie celów reklamowych, procentowy udział w sprzedaży, parytet konkurencyjny, wydatki na reklamę, bariery wejścia i wyjścia, efektywność reklamy, ten...

Co to jest marketing

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1771

Referat opisuje takie zagadnienia jak: marketing mix, 4p, product (produkt),price (cena), place (miejsce), promotion (promocja), transakcja wymiany, polityka produktu, polityka cenowa, polityka dystrybucji, polityka komunikacji, rynek docelowy. Porusza takie kwestie jak: czynniki wpływające na dzia...

Innowacje (Marketing międzynarodowy ) wykład

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2793

Innowacje w aspekcie międzynarodowym Dawcami innowacji są najbardziej rozwinięte kraje świata Mechanizm „brain drain” indukuje tą prawidłowość Dołączanie krajów nowo uprzemysłowionych (Azja) Strategie wprowadzania innowacji na rynek międzynarodowy dr Grzegorz Mazurek Koncentracja innowacji w kilku...

Marketing - dziennikarstwo

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1589

BorowczykiemlDefinicja ogólnaMarketing – proces w którym struktura – popyt na dobra i usługi jest antycypowana, albo zaspokajana przez innowacje , promocje, sprzedaż, wymianę dóbr i usług . Wg Ph. Kotlera jest to działalność która przez proces wymiany zmierza do zaspokojenia potrzeb konsumentów , j...

Marketing międzynarodowy - STRATEGIE MARKETINGOWE

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 560
Wyświetleń: 6790

MN zarządzanie M: □ analiza zagr. otoczenia □ analiza i ocena możliwości rynkowej □ wybór str. wejścia □ zagraniczny market mix □ organizacja i kontrola działań Wymiary MN M: □ indywidualizacja i adaptacja programów □ koordynacja i standaryzacja działań Hierarchia celów: □ misja: pozycjono...

E –marketing pachnie globalnym sukcesem

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 693

E -marketing pachnie globalnym sukcesem W dobie dynamicznego wzrostu zasięgu sieci internetowej coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się na zakładanie własnych stron www. Wydaje się to być najbardziej trafnym posunięciem pod warunkiem, że strona zaprojektowana została w sposób profesjonal...

Marketing - Badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1365

Wykłady + ćwiczenia Marketing to dziedzina wiedzy (nie jest nauką), służy ogółowi, konsumentom. Podstawowe pojęcia marketingu: ➢ potrzeby – stan odczuwania braku zaspokojenia ➢ pragnienia – są wyrazem szczególnego sposobu zaspokojenia potrzeb pierwotnych (nie natychmiast) ➢ popyt – to pragnien...