Podstawy Marketingu - strona 36

note /search

Analiza SWOT - definicja - Analiza strategiczna

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1414

Analiza SWOT jest jedną z podstawowych metod analizy strategicznej, może być także wykorzystywana w działalności doradczej (consulting) jako technika diagnozy organizacji. Można ją stosować w poszczególnych sferach funkcjonowania firmy, np. w marketingu, finansach, produkcji. Nazwa metody jest akro...

Identyfikacja celów firm konkurencyjnych - Konkurencja

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 266

Identyfikacja celów firm konkurencyjnych Znajomość ważności poszczególnych celów konkurenta pozwala na stwierdzenie czy konkurent jest zadowolony z obecnych wyników finansowych, jak zareagowałby na różne typy ataków konkurencji itp. Przedsiębiorstwo powinno także monitorować plany ekspansji konkure...

Egzamin-pytania - Segmentacja rynku

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1064

Co daje firmie stosowanie segmentacji rynku? Co uzasadniałoby stosowanie tzw. marketingu zróżnicowanego? Co odróżnia orientację marketingową w firmie od orientacji promocyjnej? Które przejawy są typowe dla orientacji humanistycznej i s...