Podstawy Marketingu - strona 37

note /search

Ogólne zasady formułowania i wdrażania strategii

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 644

OGÓLNE ZASADY FORMUŁOWANIA I WDRAŻANIA STRATEGII -zasada bycia pierwszym (liderem) wymaga stworzenia takiej kategorii rynkowej, która uzyska palmę pierwszeństwa -zasada koncentracji wymaga gromadzenia

Marketing w handlu i usługach

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 154
Wyświetleń: 3045

Przykładowe pytania. Ceny i konkurencja cenowa. Notatki z marketingu. Plik txt z pytaniami testowymi z marketingu. Przykładowo: rodzaje usług, asortyment towarowy, trzy reguły ustalania cen w handlu detalicznym, marża, narzut i inne. ...

Identyfikacja strategii konkurentów

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 343

  Identyfikacja strategii konkurentów Przedsiębiorcy muszą bacznie uważać na to, czego oczekują od nich konsumenci i jak konkurencja modyfikuje swoje strategie, aby sprostać tym oczekiwaniom. Aby przedsiębiorca mógł osiągać zyski z produkcji musi tworzyć własne strategie, ale żeby dogodzić konsumen...

Pochodzenie marketingu

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 511

Pochodzenie marketingu: 1. Wynika z faktu istnienia konkurencji (międzyludzkiej, partyjnej, itp.) 2. Marketing narodził się w momencie rewolucji (powstanie przemysłu, kapitalizmu) 3. Celem marketingu jest pozyskanie nabywcy ...

Podstawowe rodzaje strategii marketingowych

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 539

Podstawowe rodzaje strategii marketingowych 1. Strategie wyboru rynku docelowego 2. Strategie wej ś cia na nowe rynki 3. Strategie ró Ŝ nych faz rozwojowych rynku 4. Strategie wobec konkurentów 5. Strategie dyferencjacji ...

Zasoby wewnętrzne firmy, analiza SWOT

  • Uniwersytet Łódzki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 679

Notatka zawiera między innymi takie zagadnienia jak : zasoby wewnętrzne przedsiębiorstwa, analiza SWOT, możliwości i zagrożenia działania firmy...

Makrootoczenie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 735

Notatka zawiera między innymi takie zagadnienia jak : czynniki makroekonomiczne i ich wpływ na działalność firmy, podział makrootoczenia...