Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu - prezentacja na podstawy marketingu

Nasza ocena:

5
Pobrań: 14
Wyświetleń: 217
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu - prezentacja na podstawy marketingu - strona 1 Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu - prezentacja na podstawy marketingu - strona 2 Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu - prezentacja na podstawy marketingu - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Potrzeby ludzkie, Pragnienia, Popyt, Produkt, Wartość produktu, Cena, Rynek, Wymiana, Schemat podejmowania decyzji zakupowych. ... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz