Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu 1 - prezentacja na podstawy marketingu

Nasza ocena:

5
Pobrań: 14
Wyświetleń: 231
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu 1 - prezentacja na podstawy marketingu - strona 1 Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu 1 - prezentacja na podstawy marketingu - strona 2 Pojęcie potrzeby w marketingu i proces podejmowania decyzji o zakupie produktu 1 - prezentacja na podstawy marketingu - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: Potrzeba, Pragnienia, Preferencje, Popyt, Źródła uświadomienia określonej potrzeby, Piramida potrzeb Maslowa, Produkt, Cena. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz