Analiza ekonomiczna - strona 20

note /search

Analiza stategiczna firmy poligraficznej

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 56
Wyświetleń: 630

Misja Firmy XXX S.C. jest firmą świadczącą usługi w zakresie druku, usługi introligatorskie, oraz procesów wykończenia produkcji poligraficznej. Do najbardziej rozpowszechnionych usług świadczonych przez drukarnie należą: Druk gazet, czasopism Druk kalendarzy planszowych oraz plakatów Druk ksią...

Analiza stategiczna spółdzielni - Analiza strategiczna

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 21
Wyświetleń: 469

Analiza strategiczna spółdzielni SPIS TREŚCI 1. MISJA SPÓŁDZIELNI ROSS Analizowana jednostka gospodarcza, działając w oparciu o bieżące prawodawstwo i zwyczaje ma być dochodowym przedsiębiorstwem, zaspokajającym potrzeby uczestników rynku. W tym celu przez kierownictwo Spółdzielni ROSS została spr...

Analiza strategiczna - browar - Piwo

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 98
Wyświetleń: 868

Analiza Strat e giczna Strzelca Spis treści: A. Ogólna pozycja branży Ogólna pozycja branży Struktura branży Branża piwowarska należy do najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Systematycznie wzrasta spożycie piwa, bardzo szybko następują procesy konsolidacyjne. Obecnie około 60 p...

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Analiza strategiczna

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 126
Wyświetleń: 623

ANALIZA STRATEGICZNA Analiza strategiczna przedsiębiorstwa jest podstawą formułowania strategii gospodarczej. Pozwala bowiem na identyfikację czynników zarówno wewnętrznych jak i zewnętzrnych determinujących kształt strategii, zarówno pozytywnie jak i negatywnie oraz ocenę siły ich oddziaływania n...

Analiza strategiczna "Pollena"

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 42
Wyświetleń: 637

Analiza strategiczna Fabryki Kosmetyków Pollena - Ewa S.A. Opis dziaalnoci firmy Fabryka Kosmetyków Pollena - Ewa S.A. powstaa w 1994r. w wyniku komercjalizacji i wzicia w odpatne uytkowanie mienia Przedsibiorstwa Pastwowego Pollena Ewa. Jest producentem szerokiej gamy wyrobów kosmetyczno-perfumery...

Analiza strategiczna - Pol-Press - historia

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 0
Wyświetleń: 532

Analiza strategiczna POL-PRESS Historia działalności W analizie strategicznej przedstawiam firmę z branży kolportażu prasy w Polsce. Jest to firma POL-PRESS, która od 11 lat świadczy usługi w zakresie kolportażu prasy w Polsce Południowej. Przez ten okres z niewielkiej lokalnej firmy stała się naj...

Analiza strategiczna - spółka wielobranżowa - informacje

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 35
Wyświetleń: 665

I. RYS HISTORYCZNY. 2 1.1. Wstęp 2 1.2. Przedmiot działalności Spółki. 3 1.3. Misja i cele Spółki. 4 1.3.1 Misja Spółki. 4 1.3.2. Cel strategiczny. 4 1.4. Struktura organizacyjna. 5 2.1. Analiza makrootoczenia. 6 3.1. Ocena firmy metodą SWOT. 12 3.2. Wnioski analizy SWOT. 13 4.1. Analiza ...

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Wizerunek firmy

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1239

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA SPIS TREŚCI strona WSTĘP 3 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa 4 2. Przedmiot działalności 5 3. Misja przedsiębiorstwa 7 4. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa 8 5. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa 12 6. Otoczenie bliższe przedsi...

Analiza strategiczna spółki akcyjnej "Bakoma"

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1435

Bakoma Spółka Akcyjna Powstała w 1997 r. w wyniku przekształcenia spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Bakoma z o. o. w spółkę akcyjną. Spółka ma swoją siedzibę w Warszawie. Działalność gospodarcza spółki jest prowadzona w następujących jednostk...

Analiza strategiczna browaru - spółka

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 28
Wyświetleń: 686

I. CHARAKTERYSTYKA SPÓŁKI3 II. ANALIZA MAKROOTCZENIA 4 1. Wymiar ekonomiczny. 2. Wymiar techniczny. 3. Otoczenie społeczne. III. ANALIZA SEKTOROWA6 1. Siła oddziaływania dostawców. 2. Siła oddziaływania nabywców. 3. Natężenie walki konkurencyjnej w sektorze. 4. Groźba pojawienia się nowych pr...