Analiza stategiczna firmy poligraficznej

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 539
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Analiza stategiczna firmy poligraficznej - strona 1 Analiza stategiczna firmy poligraficznej - strona 2 Analiza stategiczna firmy poligraficznej - strona 3

Fragment notatki:

Misja Firmy XXX S.C. jest firmą świadczącą usługi w zakresie druku, usługi introligatorskie, oraz procesów wykończenia produkcji poligraficznej.
Do najbardziej rozpowszechnionych usług świadczonych przez drukarnie należą:
Druk gazet, czasopism
Druk kalendarzy planszowych oraz plakatów
Druk książek i broszur
Druki akcydensowe
Katalogi
Kalendaria
Oraz druk etykiet
Firma świadczy usługi o wysokiej jakości, z usług drukarni korzystają firmy z Katowic oraz okolic.
Cel działania firmy Głównym celem spółki „XXX S.C” Jest wyprodukowanie gotowej produkcji poligraficznej, która prezentować będzie wysoki poziom jakości zachowując przy tym ceny przystępne dla klienta. Do celów spółki należy również stworzenie wizerunku drukarni liczącej się w naszym regionie.
Chcąc zwiększyć zyski firmy będziemy starali się jak najbardziej wykorzystać wszystkie resztki i odpadki do produkcji drobnej galanterii papierniczej jak np.: notesy, bloczki firmowe itp.
Konkurencyjność cen ,wysoka jakość druków oraz szybki terminy realizacji zamówień mają na celu, utwierdzić naszych klientów o rzetelności firmy.
Typ własności „XXX S.C” jest spółką cywilną ,jest to najprostsza forma połączenia kapitałów dwóch lub więcej osób w celu wspólnej realizacji określonego celu gospodarczego.
W przypadku spółki XXX jest to czterech wspólników mających równe udziały w spółce.
Wielkość produkcji W okresie jednego miesiąca spółka przewiduje wyprodukować:
Gazeta regionalna 12 000 egzemplarzy
4 gazety reklamowe 4 000 egzemplarzy
Biuletyn informacyjny 12 000 egzemplarzy
Druki re klamowe (foldery, papiery firmowe) 100 000 egzemplarzy W miarę rozwoju naszej działalności ,postaramy się zwiększyć wielkość produkcji ,a także powiększyć zakres usług.


(…)

… ZWROTU NAKŁADÓW
Bliżej nieokreślony
ŚRODKI KADROWE
Dział techniczny
ŚRODKI SPRZĘTOWE
Narzędzia oraz elektronarzędzia , samochód dostawczy.
ŚRODKI MATERIAŁOWE
Smary, części zamienne
OGRANICZENIA
Brak własnej ekipy naprawczej
OPRACOWAŁ
Marcin Przypyszny
Modele hierarchii funkcji
Poniższe schematy przedstawiają skrócone modele hierarchii funkcji elementarnych poszczególnych komórek firmy. W modelach…
… produktów ich zmian zachodzących na rynku branżowym, jak również poznanie potrzeb klientów.
21. DOKONAJ ANALIZY KONKURENCJI
Sprawdzenie własnej pozycji na rynku świadczonych usług, ustalenie wpływów działania w nowych obszarach, kontrola reakcji konkurencji na zachodzące zmiany na rynku.
22. SPORZADŹ RAPORT Z PRAC BADAWCZYCH
Opracowanie na podstawie przeprowadzonej analizy rynku i analizy konkurencji…
…, obowiązuje mówienie prawdy o towarach i usługach.
Informacja o naszej firmie zostanie umieszczona w Panoramie Firm ,co umożliwi dotarcie do wszystkich zainteresowanych tym rodzajem produkcji.
Reklama o firmie jest również umieszczana w wydawanych przez ans gazetach, drukarnia produkuje ulotki reklamowe o działalności firmy i możliwościach produkcyjnych , które mają za zadanie pozyskanie nowych klientów…
… zainteresowania produktami
KATEGORIA
Cele polityki sprzedaży
PODCEL
Wzrost sprzedaży
OPIS ZADANIA
Emisja informacji podkreślających
zalety firmy w prasie, ulotki, kalendarze i
foldery reklamowe
TERMIN REALIZACJI
31.06.2000 r.
KOSZT REALIZACJI
5 000 zł
CZAS ZWROTU NAKŁADÓW
15 miesięcy
ŚRODKI KADROWE
Dział marketingu
ŚRODKI SPRZĘTOWE
Telefon, faks, sprzęt komputerowy,
ŚRODKI MATERIAŁOWE
Papier, folie, farba…
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz