To tylko jedna z 8 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
PLAN ORGANIZACYJNY 1. Organizacja pracy i posiadane zasoby ludzkie Opis struktury organizacyjnej PERSONEL BEZPOŚREDNIO OBSŁUGUJĄCY KONSUMENTÓW 24 ekspedientów (-ek) 12 asystentów (-ek) Od ekspedientów oczekujemy szerokiej znajomości zasad negocjacji z potencjalnymi klientami, min. 2 - letni staż pracy oraz kulturę osobistą i schludny wygląd. Do zakresu ich obowiązków zaliczamy: obsługę klientów, dokonywanie transakcji sprzedaży, wykonywanie dekoracji sklepu ( np. świątecznej itp.)sprzedawca powinien zadbać o porządek na swoim stanowisku pracy, by stało się ono wizytówką firmy.
Jeżeli chodzi o asystentów, wymagamy min średnie wykształcenie. Do zakresu ich obowiązków należy pomoc ekspedientom oraz bezpośrednia obsługa klienta. Każdy asystent powinien wykazać się podobnymi cechami osobowości jak sprzedawca.
b) PERSONEL TECHNICZNY 6 osób zajmujących się sprzedażą wysyłkową 6 krawców 6 zaopatrzeniowców 6 ochroniarzy 6 zaopatrzeniowców 1 księgowa Osoby zajmujące się sprzedażą wysyłkową powinny wykazać się odpowiedzialnością, rzetelnością i punktualnością. Do ich obowiązków należą działania wchodzące w całość sprzedaży wysyłkowej ( np. pakowanie, wysyłka).
Każdy krawiec powinien wykazać się znajomością swojego fachu. Oczekujemy ukończonej szkoły krawieckiej i min. 2 - letni staż pracy. Do jego obowiązków należą wszelkiego rodzaju działania dotyczące przeróbki gotowych ubrań ( skracanie, zwężanie itp.)
Ochroniarz to osoba, która przeszła szkolenie w zakresie detektywistyczno - ochroniarskim. Do jego obowiązków należy ochrona sklepu.
Osoby sprzątające powinny wykazywać się sumiennością i starannością. Do ich obowiązków zaliczamy porządkowanie sklepu, toalety i przyległego zaplecza.
Zaopatrzeniowcy powinni wykazać się terminowością dostaw, gdyż to należy do ich obowiązków.
Księgowa - wykształcenie wyższe, kurs księgowości i rachunkowości, do jej obowiązków należy: sporządzanie comiesięcznego bilansu firmy, oraz kontrola bilansów poszczególnych oddziałów.
c) PERSONEL ŚREDNIEGO SZCZEBLA ZARZĄDZANIA 6 kierowników Od osób na stanowiskach kierowniczych oczekujemy wykształcenia wyższego, proponowane marketingowe, bądź handlowe. Ważna jest również znajomość rynku , na którym działamy oraz zdolność sprawnego koordynowania pracy podwładnych. Kierownik to osoba wykazująca się sumiennością, dokładnością, odpowiedzialnością i kreatywnością. Do jego obowiązków zaliczamy: sporządzanie bilansu na każdy miesiąc ( w oddziale mu podległym), projektowanie wystroju sklepu np. na święta, gdy nie jest to ustalone. Swoje działania powinien kierować tak, aby oddział sklepu w danym mieście stał się wizytówką naszej firmy.
(…)
… wykształceniem ( studia marketingowe), które przeszły przeszkolenie w zakresie komunikacji interpersonalnej. Do ich obowiązków należy koordynacja pracy każdego oddziału, kierowanie działalnością firmy oraz sprawdzanie comiesięcznych bilansów.
Stali specjaliści i konsultanci
Firma prowadzi współpracę ze szkoleniowcem w zakresie kształtowania personelu usługowego.
1.3. Opis zasobów siły roboczej
a) Ogólna…
… zwrotu nakładów
A
B
0 - 50.000
- 50.000
1 25.000
- 25.000
10.000
- 40.000
2 17.000
- 8.000
35.000
- 5.000
3 30.000
22.000
15.000
10.000
Ot =N / CF
Ot - okres zwrotu nakładu
CF - średnie roczne przypływy nakładów
N - nakłady
O +A = N / CF = 8.000 / 30.000 +2 = 2,27 Okres zwrotu nakładów nastąpi po upływie ok. 2 lat i 3 miesięcy
O + B = 5.000 / 15.000 + 2 = 2,34
Okres zwrotu nakładu nastąpi po upływie ok…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)