To tylko jedna z 10 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
STRESZCZENIE PROJEKTU PRZEDSIĘWZIĘCIA 1.Cel napisania biznes planu :
Pisząc biznes plan miałyśmy na uwadze potrzeby, wymagania, gust i możliwości finansowe indywidualnego klienta. 2.Określenie potrzeb finansowych :
2.1 Źródłem finansowania naszego przedsiębiorstwa są środki własne w kwocie 40.000 zł , a jednocześnie jest to kwota za mała aby rozpocząć naszą działalność jako założyciele przedsiębiorstwa jesteśmy zmuszeni do korzystania z środków zewnętrznych (kredyt bankowy ). 2.2 Naszymi klientami będą kobiety, nastolatki, które szukają modnej, eleganckiej a jednocześnie wygodnej odzieży, łącznie z dodatkami (buty, torebki, bielizna itp.) Sądzimy że naszych klientów zachęci to, że robiąc zakupy u nas, mogą zaoszczędzić czas i skorzystać z atrakcyjnych ofert cenowych.
W naszym regionie jesteśmy jedyną placówką, która oferuje tak szeroki asortyment.
ZESTAWIENIE ZYSKÓW
Cena zł
Z działu obuwniczego
23000 zł
Z działu odzieży sportowej
37000 zł
Z działu strojów wieczorowych 33000 zł
Z działu gadżetów skórzanych
18000 zł
Z działu młodzieżowego (jeans) 31000 zł
Z działu bielizny
19000 zł
ZYSKI RAZEM
161000 zł
2.3 Zestawienie kosztów KOSZTY MIESIĘCZNE Cena zł
Wynajem lokalu
35000zł
Wynagrodzenie pracowników
52000 zł
ZUS
21600 zł
Energia elektryczna
3500 zł
Telefon
1800 zł
Gaz
2400 zł
Transport
4600 zł KOSZT RAZEM 120900 zł 3. Opis produktu i rynku 3.1 Charakterystyka produktu Nasze produkty pochodzą z renomowanych włoskich i polskich firm. Większość produktów jest objęta gwarancją w zależności od rodzaju produktu. Możność wymiany lub zwrotu towaru do 7 dni. 3.2 Analiza otoczenia konkurencyjnego Badania i analiza rynku wykazały wzrost popytu na zakupy w sklepach z dużym asortymentem i szeroką gamą produktów, co przekłada się na łatwość, wygodę i szybkość robienia zakupów. Na rynku podkarpackim działa obecnie niewiele firm zaspokajających tego typu potrzeby, co stanowi doskonałe możliwości i perspektywy rozwoju spółki.
W obrębie działania naszej firmy możemy wyróżnić trzech głównych konkurentów, są to centra handlowe Grafika, Europa, Reduta. Firma zamierza ustalić ceny na poziomie cen konkurencji, lecz poprzez profesjonalną obsługę, fachowość i poprzez przedstawione powyżej zalety nasza oferta będzie bardziej zachęcająca dla potencjalnych klientów.
(…)
….
Siedziba firmy, a zarazem główny oddział sieci sklepów mieści się w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 5.
„Gracja” jest przedsiębiorstwem handlowo - usługowym, zajmującym się sprzedażą odzieży dla młodych kobiet, świadczącym usługi: krawieckie, sprzedaż wysyłkową, pakowanie produktów. Towary są dobrej jakości po przystępnej cenie. Firma posiada sześć oddziałów na terenie woj. Podkarpackiego jak również bazę…
… wpływ. Gdy zwiększa się przyrost gospodarczy równocześnie wzrasta liczba konsumentów, którzy mają swoje potrzeby, które chcą zaspokajać (choćby w minimalnym stopniu).
Opis zasobów pozostałych w dyspozycji firmy.
2.1 Kadra menedżerska Od osób na stanowiskach kierowniczych oczekujemy wykształcenia wyższego ,proponowane marketingowe, bądź handlowe. Ważna jest również znajomość rynku, na którym działamy…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)