Wykład - Charakterystyka strategii marketingowych
- Uniwersytet Warszawski
- Zarządzanie strategiczno-marketingowe
) a zasobami przedsiębiorstwa. Wyróżniamy dwa rodzaje błędów strategicznych: zła ocena szansy rynkowej...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
) a zasobami przedsiębiorstwa. Wyróżniamy dwa rodzaje błędów strategicznych: zła ocena szansy rynkowej...
wszystkich zasobów przedsiębiorstwa. Rozwój rynku informatycznego będzie wywierał zapewne znaczny wpływ na rynek...
. Zalicza się tutaj: Marnotrawstwo zasobów przedsiębiorstwa spowodowane uwzględnieniem w budżecie kosztów...
wszystkich zasobów przedsiębiorstwa. Rozwój rynku informatycznego będzie wywierał zapewne znaczny wpływ na rynek...
z czynników warunkujących sformułowanie strategii marketingowej są zasoby przedsiębiorstwa, które zazwyczaj...
wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa,- lepsze bieżące rozpoznawanie możliwości działania na rynku co wiąże...
. wielkość, dynamika wzrostu, zyskowność, stopień ryzyka) Cele firmy Umiejętności i zasoby przedsiębiorstwa...
: *formułowanie celów, *uwzględnienie otoczenia i określenie zasobów przedsiębiorstwa w realizacji celów...
w zasobach przedsiębiorstwa i eliminowanie jego słabości po to, żeby osiągnąć efekt zespolonego działania...
operacyjnego kapitału obrotowego, a aktywa obrotowe w zasobach przedsiębiorstwa są niewystarczające...