Metody ilościowe i jakościowe w badaniach marketingowych 2 - wykład z ...
- Podstawy Marketingu
: „co?”, „jak?”, „dlaczego?” Swobodny sposób uzyskania informacji( scenariusz i pytania są jedynie zarysem wywiadu; pytania otwarte...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
: „co?”, „jak?”, „dlaczego?” Swobodny sposób uzyskania informacji( scenariusz i pytania są jedynie zarysem wywiadu; pytania otwarte...
pytań, które są konstruowane na bieżąco), wywiad standaryzowano, kwestionariuszowy (prowadzony...
pytaniami i skłonić go do udzielenia odpowiedzi na temat będący przedmiotem badań. Rodzaje wywiadów: 1...
na zadawanie rozbudowanych pytań i w związku z tym ograniczona problematyka badań wywiad osobisty...
wywiadów: ustrukturalizowany, częściowo ustrukturalizowany, swobodny 2.3.2.2. Wywiad USTRUKTURALIZOWANY...
całkowicie niestandaryzowane (swobodne) oraz standaryzowane (zwane wywiadami kwestionariuszowymi); głębokość...
, precyzja wywiad zogniskowany - skoncentrowany na konkretnym problemie, jest lista pytań i ich kolejność...
, zbliża się do wywiadu standaryzowanego lub swobodnego ze standaryzowaną listą informacji. Wywiad...
stopień standaryzacji wywiadu stopień głębokości wywiadu Proste standaryzowane - instrumentem pomiaru...
(następnych). Najczęściej nazwę tę stosuje się wobec pytań stawianych na samym początku wywiadu i mających...