Reklama - element marketingu
- Uniwersytet Wrocławski
- Marketing
1993, s.39. 2 1996, Nowa Encyklopedia Powszechna PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. 1 ...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
1993, s.39. 2 1996, Nowa Encyklopedia Powszechna PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. 1 ...
- „Wprowadzenie do etyki biznesu” tłumaczenie H. Siembierowicz, Z. Wiankowska-Ładyka. Wydawnictwo Naukowe PWN...
. Koźmiński A. ,Piotrowski W "Zarządzanie - teoria i praktyka" Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995 ...
Naukowe PWN 1997. [4] Friedman M.: Kapitalizm i wolność. Warszawa: Centrum im. Adama Smitha...
pieniężna w gospodarce rynkowej” Wydawnictwo naukowe PWN Warszawa 2000 Władysław Baka „Bankowość centralna...
społecznej, w: Polityka społeczna, G. Firlit-Fesnak i M. Szylko-Skoczny (red.), Wydawnictwo Naukowe PWN...
Europejska, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998. Kawecka - Wyrzykowska, E., Polska w drodze do Unii...
gospodarcze, w: pr. zbior. pod red. E. Cyrsona, Kompedium wiedzy o gospodarce, Wydawnictwo Naukowe PWN...
Góra Dykcik W. (2001). Pedagogika specjalna. Wydawnictwo naukowe PWN Bogucka J., Brzozowska A. (1992...
„Rachunek kosztów” Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 1996 rok Richard Koch „Słownik zarządzania i finansów...