Unilever - strona 4

note /search

Amerykański kodak twierdzi

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1645

Amerykański Kodak twierdzi, że chcąc wylansować aparat fotograficzny jako produkt dla mężczyzn, należy napisać na pudełku: "pięć milionów pikseli". Jeśli produkt jest dla kobiet, lepiej napisać: "prosty w obsłudze". Jak z dowcipu o blondynkach? Amerykanie twierdzą, że to dział...

Diagnoza środowiska lokalnego

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Diagnozowanie warunków animacji społeczno-kulturowej
Pobrań: 161
Wyświetleń: 2555

na Europę Środkową, ProLogis - centra takich firm jak Unilever, Ahold i NOMI , Kaufland , Poland Central...

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4018
Wyświetleń: 4718

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...