Strategia rozwoju rynku - strona 9

note /search

Ekonomia - definicje

  • Uniwersytet Warszawski
Pobrań: 7
Wyświetleń: 644

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ic...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 623
Wyświetleń: 2779

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Zarządzanie strategiczne - definicja i teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 560
Wyświetleń: 1848

Zarządzanie strategiczne w/g definicji Gryfina: Zarządzanie jest to zestaw działań obejmujących planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie skierowanych na zasady organizacji ludzkie, rzeczowe i informacyjne, podejmowanych z zamiarem osiągnięcia celów organizacji sprawnie i skutecznie...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2786
Wyświetleń: 7721

Ta strategia wiąże się z identyfikacją sprzedaży. strategia rozwoju rynku - ma na celu pozyskanie...

Logistyka - definicje

  • Logistyka
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1428

Z jej treści możemy dowiedzieć się więcej na takie tematy, jak: aktywny i integracyjny aspekt logistyki, benchmarking, funkcje zarządzania, integracja hierarchiczna, istota logistyki, jakość towaru, łańcuch logistyczny, planowanie, zapasy magazynowe, marketing. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGIST...

Logistyka - przykładowe definicje

  • Logistyka
Pobrań: 105
Wyświetleń: 3199

Logistyka - definicje AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i p...

Przedsiębiorstwo turystyczne

  • Politechnika Wrocławska
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
Pobrań: 392
Wyświetleń: 3080

in. zagadnienia takie jak: istota współczesnej turystyki, charakter współczesnej turystyki, tendencje zmian na światowym rynku usług turystycznych, podstawowe funkcje współczesnej turystyki, turystyka a gospodarka, pojęcie przedsiębiorstwa, formy organizacyjno-prawne, definicja przedsiębiorstwa, for...