Strategia rozwoju rynku - strona 9

Ekonomia - definicje

  • Uniwersytet Warszawski
Pobrań: 0
Wyświetleń: 532

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ic...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 413
Wyświetleń: 2380

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Zarządzanie strategiczne - definicja i teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Czesław Mesjasz
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 308
Wyświetleń: 1204

Zarządzanie strategiczne w/g definicji Gryfina: Zarządzanie jest to zestaw działań obejmujących planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie skierowanych na zasady organizacji ludzkie, rzeczowe i informacyjne, podejmowanych z zamiarem osiągnięcia celów organizacji sprawnie i skutecznie...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1323
Wyświetleń: 5208

Ta strategia wiąże się z identyfikacją sprzedaży. strategia rozwoju rynku - ma na celu pozyskanie...

Logistyka - definicje

  • Logistyka
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1330

Z jej treści możemy dowiedzieć się więcej na takie tematy, jak: aktywny i integracyjny aspekt logistyki, benchmarking, funkcje zarządzania, integracja hierarchiczna, istota logistyki, jakość towaru, łańcuch logistyczny, planowanie, zapasy magazynowe, marketing. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGIST...

Logistyka - przykładowe definicje

  • Logistyka
Pobrań: 84
Wyświetleń: 3157

Logistyka - definicje AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i p...

Przedsiębiorstwo turystyczne

  • Politechnika Wrocławska
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym
Pobrań: 238
Wyświetleń: 2758

in. zagadnienia takie jak: istota współczesnej turystyki, charakter współczesnej turystyki, tendencje zmian na światowym rynku usług turystycznych, podstawowe funkcje współczesnej turystyki, turystyka a gospodarka, pojęcie przedsiębiorstwa, formy organizacyjno-prawne, definicja przedsiębiorstwa, for...