Zagadnienia
- Uniwersytet Wrocławski
- Logistyka
przedstawicieli pionu sprzedaży przedsiębiorstwa; rozszerzenie możliwości sprzedaży wysyłkowej; zapewnienie...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
przedstawicieli pionu sprzedaży przedsiębiorstwa; rozszerzenie możliwości sprzedaży wysyłkowej; zapewnienie...
przykładem może być sprzedaż dóbr długotrwałego użytku na raty bez żyrantów lub sprzedaż wysyłkowa...
i sprzedażą swych produktów finalnych nabywcom. Organizuje sprzedaż wysyłkową, domokrążną, detaliczną...
i wypożyczalnia książek prowadziła również sprzedaż wysyłkową oraz prenumeratę czasopism polskich i zagranicznych...
Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...
Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...
WYKŁAD 1 7.10.'99 LITERATURA: Filip Kotler - Marketing Dawniej punkt ciężkości skoncentrowany był na właściwym zorganizowaniu procesów wytwórczych Orientacja produkcyjna - pierwsza orientacja w procesie rozwojowym (przy nadwyżce popytu nad podażą). Był to rys charakterystyczny dla gospodarki cent...
, a nawet w sprzedaży wysyłkowej. Królowało przeświadczenie o nieszkodliwości narkotyku, a nawet jego korzystnym...
MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...
)dystrybucja bezpośrednia - występuje przy kooperacji, przy sprzedaży wysyłkowej i przy sprzedaży produktów...