Całość
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
- Ochrona konkurencji i konsumentów
wprowadzająca w błąd reklama -niewłaściwa jakość oferowanych towarów i usług -trudność w dochodzeniu reklamacji...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
wprowadzająca w błąd reklama -niewłaściwa jakość oferowanych towarów i usług -trudność w dochodzeniu reklamacji...
towarowym oraz rozporządzenie o znaku towarowym. Dyrektywa o reklamie wprowadzającej w błąd i reklamie...
religijne osób wierzących. Reklama wprowadzająca w błąd. Mamy z nią do czynienia gdy powstałe...
religijne osób wierzących. Reklama wprowadzająca w błąd. Mamy z nią do czynienia gdy powstałe...
itp. ) Elementy prawa reklamy w UE - przedmiot regulacji Zakaz reklamy wprowadzającej w błąd...
o charakterze ogólnym, jak np. dotyczące reklamy wprowadzającej w błąd, niedozwolonych postanowień umownych...
...Marketing [od ang. Market – rynek] – jest określoną koncepcją działalności przedsiębiorstwa, jest filozofią prowadzenia biznesu. Już starożytni prowadzili wymianę. Aż do początku XX w. rzadko spotyka się wzmianki o marketingu. Koncepcja ta powstała w latach 50-tych XX w. Przesłanki narodz...
Prawo konkurencji – ogół norm zapewniających istnienie konkurencji, określających jej reguły oraz ochraniających ją. ŹRÓDŁA PRAWA KONKURENCJI 1. Konstytucja – art. 20 i 22, 2. Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z 16 lutego 2007 r ( ochrona konkurencji w ramach struktur...
1 Etyka w zarządzaniu dr Renata Płoska Tematyka wykładów etyka – definicja, rozwój i najważniejsi myśliciele, systemy etyczne moralność – pojęcie i elementy uwarunkowania myślenia etycznego etyka i prawo etyka biznesu - pojęcie i rozwój etyki biznesu poziomy etyki bi...
USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych1) (tekst jednolity) Rozdział 1 Przedmiot prawa autorskiego Art. 1. 1. Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartośc...