Reklama wprowadzająca w błąd - strona 3

note /search

Całość

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Ochrona konkurencji i konsumentów
Pobrań: 1561
Wyświetleń: 3430

wprowadzająca w błąd reklama -niewłaściwa jakość oferowanych towarów i usług -trudność w dochodzeniu reklamacji...

Nieuczciwa konkurencja

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 224
Wyświetleń: 9604

religijne osób wierzących. Reklama wprowadzająca w błąd. Mamy z nią do czynienia gdy powstałe...

Wybrane polityki UE

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Pobrań: 238
Wyświetleń: 2135

o charakterze ogólnym, jak np. dotyczące reklamy wprowadzającej w błąd, niedozwolonych postanowień umownych...

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 791
Wyświetleń: 3472

...Marketing [od ang. Market – rynek] – jest określoną koncepcją działalności przedsiębiorstwa, jest filozofią prowadzenia biznesu. Już starożytni prowadzili wymianę. Aż do początku XX w. rzadko spotyka się wzmianki o marketingu. Koncepcja ta powstała w latach 50-tych XX w. Przesłanki narodz...

Prawo konkurencji - wykłady

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Prawo konkurencji
Pobrań: 2583
Wyświetleń: 7455

Prawo konkurencji – ogół norm zapewniających istnienie konkurencji, określających jej reguły oraz ochraniających ją. ŹRÓDŁA PRAWA KONKURENCJI 1. Konstytucja – art. 20 i 22, 2. Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z 16 lutego 2007 r ( ochrona konkurencji w ramach struktur...

Etyka w zarządzaniu-wykłady

  • Uniwersytet Gdański
  • Etyka w zarządzaniu
Pobrań: 4137
Wyświetleń: 7336

1    Etyka w zarządzaniu  dr Renata Płoska    Tematyka  wykładów    etyka – definicja, rozwój i najważniejsi myśliciele, systemy etyczne    moralność – pojęcie i elementy    uwarunkowania myślenia etycznego    etyka i prawo    etyka biznesu - pojęcie i rozwój etyki biznesu    poziomy etyki bi...

Prawo własności intelektualnej

  • Prawoznawstwo
Pobrań: 28
Wyświetleń: 2058

USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych1) (tekst jednolity) Rozdział 1  Przedmiot prawa autorskiego Art. 1. 1. Przedmiotem prawa autorskiego jest każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, ustalony w jakiejkolwiek postaci, niezależnie od wartośc...