Podstawy ekonomii
- Uniwersytet Wrocławski
- Ekonomia
). Przeciętny koszt całkowity AC jest sumą stale malejących przeciętnych kosztów stałych oraz przeciętnego...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
). Przeciętny koszt całkowity AC jest sumą stale malejących przeciętnych kosztów stałych oraz przeciętnego...
TEMAT: Obszary zainteresowania ekonomii menedżerskiej LITERATURA: 1. W. F. Samuelson, S. G. Marks, Ekonomia menedżerska, PWE, Warszawa 2009 2. St. Piocha, R. Gabryszak (red.), Ekonomia menedżerska dla MSP, Difin, Warszawa 2008 3. D. Begg, R. Dornbusch, S. Fischer, Ekonomia. Mikroekonomia (tom 1...
: * koszty całkowite * koszty przeciętne (=koszty całkowite podzielone przez rozmiary produkcji) Marshall...
(całość poniesionych nakładów na daną produkcję w określonym okresie czasu), przeciętne (koszty całkowite...
1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące znaczenie - sytuacja decyzyjna tzn. taka która zmierza ...
Pierwsza z nich, zatytułowana "Optimum producenta i konsumenta" składa się z 26 stron. Treść porusza takie zagadnienia, jak: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie, teoria zachowań konsumenta, teoria zachowań producenta, przychód krańcowy i koszt krańcowy. Druga z nich - "Potrze...
(całość poniesionych nakładów na daną produkcję w określonym okresie czasu), przeciętne (koszty całkowite...
Przeciętny koszt całkowity = KC / produkcja Przeciętne koszty zmienne = KZ / produkcja Przeciętne koszty...
1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...
0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...