Przeciętny koszt całkowity - strona 16

note /search

Podstawy ekonomii

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Ekonomia
Pobrań: 1239
Wyświetleń: 12082

). Przeciętny koszt całkowity AC jest sumą stale malejących przeciętnych kosztów stałych oraz przeciętnego...

Obszary zainteresowania ekonomii menedżerskiej - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Ekonomia menedżerska
Pobrań: 637
Wyświetleń: 4984

TEMAT: Obszary zainteresowania ekonomii menedżerskiej LITERATURA: 1. W. F. Samuelson, S. G. Marks, Ekonomia menedżerska, PWE, Warszawa 2009 2. St. Piocha, R. Gabryszak (red.), Ekonomia menedżerska dla MSP, Difin, Warszawa 2008 3. D. Begg, R. Dornbusch, S. Fischer, Ekonomia. Mikroekonomia (tom 1...

Podstawy zarządzania - zagadnienia cz. 2

  • Politechnika Poznańska
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 21
Wyświetleń: 686

1. Zarządzanie organizacją jako proces decyzyjny, funkcje menedżera w zarządzaniu organizacją - Podejmowanie decyzji jest istotą procesu zarządzania aby móc podejmować decyzje musi być spełniony szereg warunków z których trzy mają decydujące znaczenie - sytuacja decyzyjna tzn. taka która zmierza ...

Prace z mikroekonomii

Pobrań: 77
Wyświetleń: 1169

Pierwsza z nich, zatytułowana "Optimum producenta i konsumenta" składa się z 26 stron. Treść porusza takie zagadnienia, jak: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie, teoria zachowań konsumenta, teoria zachowań producenta, przychód krańcowy i koszt krańcowy. Druga z nich - "Potrze...

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 3262
Wyświetleń: 5684

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...

Egzamin - orientacja produkcyjna

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 1113
Wyświetleń: 2751

0101W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzane p...