Problem decyzyjny - strona 34

Marketing - zagadnienia ogólne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • dr Piotr Hadrian
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 518
Wyświetleń: 2471

in. zagadnienia takie jak: geneza marketingu, pojecie marketingu, ogólne zasady, marketingu, funkcje marketingowe, sektorowe uwarunkowania marketingu, kryteria segmentacji, klasyfikacja produktu, cykl życia produktu, marketingowy proces badawczy, orientacja marketingu. GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA ...

Podstawy przedsiębiorczości - pytania

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Marzenna Czerwińska
  • Podstawy nauki o przedsiębiorczości
Pobrań: 350
Wyświetleń: 1358

A Adamiecki porównuje przedsiębiorstwo do kranu z kompotem, przez który przepływają koszty: Ogólnozakładowe Bezpośrednie Materiałów Robocizny Administrowanie to ważny i samodzielny obszar działalności polegający na: Programowaniu Usprawnianiu Decydowaniu Koordynowaniu Akcja jest: Papie...

Zarządzanie - Pyka - pytania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Jan Pyka
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 1155
Wyświetleń: 4403

...1. Adamiecki porównuje przedsiębiorstwo do kranu z kompotem, przez który przepływają koszty: a) Ogólnozakładowe b) Bezpośrednie c) Materiałów d) Robocizny 2. Administrowanie to ważny i samodzielny obszar działalności polegający na: a) Programowaniu b) Usprawnianiu c) Decydowaniu d) K...

Testy na egzamin z Podstaw Zarządzania

  • Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • Podstawy zarządzania
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1456

"744. Zasługą F. Taylora było: a) Zastosowanie metody naukowej w badaniu organizacji b) Stosowanie harmonogramu i struktury liniowej c) Utworzenie biura organizacyjnego w zakładach wytwórczych d) Przestrzeganie hierarchicznej drogi komunikowania się 745. Zasobami przedsiębiorstwa są a) Kap...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2338

marketingowych określenie problemu badawczego (celu badania) Problemy decyzyjne Wprowadzenie nowego produktu...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1281
Wyświetleń: 5054

- informacje zbierane specjalnie w celu rozwiązania problemu decyzyjnego wtórne - informacje już istniejące...

Rachunkowość wykład

  • Rachunkowość
Pobrań: 147
Wyświetleń: 7259

decyzyjnym lub umożliwiają sformułowanie określonego problemu decyzyjnego, istotnym elementem wspomagającym...

ZARZADZANIE- opracowania SUM UEK(pdf)

  • prof. dr hab. Czesław Mesjasz
  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 735
Wyświetleń: 7161

Teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania. Wprowadzenie do nauki zarządzania, geneza naukowego zarządzania. Szkoły i klasycy naukowego zarządzania, organizacja, zarządzanie, funkcje zarządzania. Cechy organizacji biurokratycznej. Misja, wizja i cele organizacji. Ewolucja teorii organizacji. ...