Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne - strona 4

note /search

Nastawienie marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 770

. Rutkowski I. Wrzosek W. „Marketing - Punkt zwrotny nowoczesnej firmy”, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne...

Polityka antymonopolowa w Polsce - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Struktury rynku i ich regulacje
Pobrań: 469
Wyświetleń: 1785

,UOKiK_pozywa_Getin_Bank_za_umowy_kredytow_hipotecznych.html, dn.25.05.2009r. G. Mankiw, M. P. Taylor, Mikroekonomia, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa...

Metodyka myślenia sieciowego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
Pobrań: 161
Wyświetleń: 959

zarządzania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000 Cel i sens handlu samochodami K.M. Matczak...

Istota Controllingu

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Controlling
Pobrań: 336
Wyświetleń: 4949

. Poetschke, Rachunkowość zarządcza, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000 W. Radzikowski, J...

Przeciwdziałania monopolom na rynku

  • Pomorska Akademia Pedagogiczna
  • Ochrona własności intelektualnej
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1708

ograniczenia praktyk monopolistycznych. Bibliografia: „Funkcjonowanie rynku” - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne...