Orientacje społeczne - strona 4

note /search

Psychologia Społeczna - notatki

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Psychologia społeczna
Pobrań: 1666
Wyświetleń: 5607

psychicznym i fizycznym pozytywne -orientacjami społecznymi -demokratyzacją -poczuciem skuteczności -poczuciem...

Psychologia - psefologia

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Psychologia polityczna
Pobrań: 259
Wyświetleń: 3780

nad przebiegiem konfliktu Trzy główne orientacje społeczne wobec konfliktu: Rywalizacyjna Kooperatywna Wycofania...

Podstawy marketingu - testy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2744
Wyświetleń: 6685

ceny przez konsumentów aspekty psychologiczne 16. Na czym polega orientacja społeczna marketingu...

Marketing - definicje

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1260

1. MARKETING jest złożonym procesem wewnątrz społeczeństwa, w ramach którego przewiduje się struktury popytu, zwiększa się popyt oraz zadowolenie nabywców poprzez wyprodukowanie odpowiednich produktów, popieranie sprzedaży, wymianę i fizyczny przepływ towarów. ( def. ekspertów z UNI Ohio - lata 4...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2177

okresie „Zadaniem przedsiębiorstwa jest produkować to czego potrzebują nabywcy” ORIENTACJA SPOŁECZNA...

Marketing - pojęcia

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Pobrań: 42
Wyświetleń: 805

1. MARKETING jest złożonym procesem wewnątrz społeczeństwa, w ramach którego przewiduje się struktury popytu, zwiększa się popyt oraz zadowolenie nabywców poprzez wyprodukowanie odpowiednich produktów, popieranie sprzedaży, wymianę i fizyczny przepływ towarów. ( def. ekspertów z UNI Ohio - lata 4...

Ekonomia - podstawowe definicje

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 63
Wyświetleń: 749

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT L O GISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU ( Market Research ) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych...