Marketing - strona 3

Kierowanie ludźmi

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Podejmowanie decyzji
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2093

marketingu, finansów działania. W problemie decyzyjnym są 4 podstawowe cele: - koszty - istotny...

Jak skutecznie promowac gmine

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Funkcje i techniki Public Relation
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1792

"JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘTECHNIKI I NARZĘDZIA PROMOCJI" JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘTECHNIKI I NARZĘDZIA PROMOCJISPIS TREŚCI JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘ 3 CELE I STRATEGIE ROZWOJU GOSPODARCZEGO GMINY 3 Rozwój strategii 3 Zbieranie informacji – Audyt 3 Przykładowa lista informacji wymag...

Tematyka zajęc + pytania

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Roman Niestrój
  • Marketing
Pobrań: 364
Wyświetleń: 1106

TEMATYKA ZAJĘĆ 1.Marketing w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. 2.Analiza bieżącej sytuacji...

Istota koncepcji marketingowej

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Agnieszka Gertruda Stolarska
  • Marketing
Pobrań: 154
Wyświetleń: 959

znajomość zasad marketingowych. Definicje marketingu: Marketing - proces społeczny i zarządczy, dzięki...

Wykład - marketing

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • prof. dr hab. Ewa Joanna Kieżel
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 826

Marketing Prof. zw. dr hab. Ewa Kieżel Wykład 1 Marketing - pojęcie pochodzi od słowa market...