TEMATYKA ZAJĘĆ 1.Marketing w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. 2.Analiza bieżącej sytuacji marketingowej 3.Analiza cyklu życia rynku i zmian w makrootoczeniu. 4.Analiza sytuacji i strategia rozwoju pola rynkowego przedsiębiorstwa. 5.Strategiczne i operacyjne planowanie marketingowe 6.Organizacja marketingu 7.Kontrola działalności marketingowej 8. Kierunki ewolucji marketingu, 9. Rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 10. Marketing instytucji niekomercyjnych 11. Marketing relacyjny 12. E - marketing 13. Kształtowanie satysfakcji i lojalności klientów 14. Marketing społeczny jako wyraz CSR 1. zasadnicza różnica pomiędzy marketingiem transakcyjnym a relacyjnym 2. Istota i znaczenie kreowania wizerunku przedsiębiorstwa 1. Opisz jeden z modeli: model 6ciu rynków, model Gummessona lub model Morgana i Hunta. 2. Czy między tożsamością a wizerunkiem przedsiębiorstwa można postawić znak równości? 1. Wyjaśnić pojęcia modeli: pośrednika, sieci afiliowanej, model abonencki 2. Instrumenty marketingu społecznego przedsiębiorstw komercyjnych
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)