Marketing i Rynek - strona 9

note /search

PNOP - wykłady

  • Uniwersytet Gdański
  • Podstawy nauki o przedsiębiorstwie
Pobrań: 0
Wyświetleń: 0

WYKŁAD 1 (17.02) 1.Ekonomia przedsiębiorstwa a ekonomia Obszary zjawisk gospodarczych w systemie nauk ekonomicznych: -makroekonomiczny -mezoekonomiczny -mikroekonomiczny 2.Zadanie ekonomiki przedsiębiorstwa: 1. Opisywanie i objaśnianie działalności gospodarczej w przedsiębiorstwie w celu rozp...

Podstawy marketingu - wykłady

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1694
Wyświetleń: 4830

Dyrektor marketingu Badanie rynku promocja sprzedaż osobista kształtowanie planowanie Uzupełniająca cen...

Badania marketingowe - zakres, typy badań

  • Badania marketingowe
Pobrań: 91
Wyświetleń: 3661

Jest to bardzo obszerna praca, składa się z 79 stron w formacie doc. W notatce znajdują się również schematy porządkujące treść merytoryczną pracy. W niniejszej notatce poruszone zostały następujące zagadnienia: zakres i podstawy teoretyczno-mechaniczne badań, funkcje i struktura systemu informa...

Ekonomia - podstawowe definicje

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Analiza ekonomiczna
Pobrań: 63
Wyświetleń: 749

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT L O GISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU ( Market Research ) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych...

Logistyka-definicje

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1512

w pliku wytłumaczone są definicje takie jak: badania rynku, całkowite koszty logistyczne, CIM, cyrkulacja, dekonsolidacja, handel, integracja hierarchiczna, jakość, logistyka marketingowa, logistyka MIX, racjonalizacja, reengineering. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w j...

Ekonomia - definicje

  • Uniwersytet Warszawski
Pobrań: 7
Wyświetleń: 644

AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGISTYKI - Przejawia się on w jej funkcji koordynacyjnej przenikającej podstawowe klasyczne sfery funkcjonalne przedsiębiorstwa i cały proces gospodarowania. BADANIA RYNKU (Market Research) - to gromadzenie informacji o zjawiskach, czynnikach i procesach rynkowych, ic...

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 623
Wyświetleń: 2779

rynku / 1 / Działania niezróżnicowane Marketing-mix Rynek Preferencje jednorodne Działania zróżnicowane...

Biznes plan - firma komputerowa

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 469
Wyświetleń: 4683

. Opis towarów i usług. System zarządzania, personeli zarys techniczny. Rynek i Marketing. Opis rynku...

Logistyka - definicje

  • Logistyka
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1428

Z jej treści możemy dowiedzieć się więcej na takie tematy, jak: aktywny i integracyjny aspekt logistyki, benchmarking, funkcje zarządzania, integracja hierarchiczna, istota logistyki, jakość towaru, łańcuch logistyczny, planowanie, zapasy magazynowe, marketing. AKTYWNY I INTEGRACYJNY ASPEKT LOGIST...

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 2

  • Analiza finansowa
Pobrań: 602
Wyświetleń: 4711

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA Na przykładzie „BOGMAR” Sp. Z o.o.Wstęp I. Charakterystyka Przedsiębiorstwa „Bogmar” Sp. Z o.o. 1. Misja, cele, zadania II. Analiza otoczenia 1. Metody scenariuszowe 2. Analiza sektora 1. Otoczenie rynkowe 1. Krajowy rynek sprzętu AGD 2. Rynek wyrobów ...