Loteria - strona 17

Handel elektroniczny

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1862

elektronicznego, udział w rozrywkach (gry, hazard, loterie, zakłady), Powodzenie tych usług w dużej mierze zależy...

Finanse publiczne pyt i odp wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Katarzyna Owsiak
  • Finanse publiczne
Pobrań: 2170
Wyświetleń: 16443

w przypadku: loterii fantowych, gry bingo fantowe, gry bingo pieniężne oraz zakładów wzajemnych - 10%; loterii...

Prawo konkurencji - wykłady

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • dr Katarzyna Kopaczyńska-Pieczniak
  • Prawo konkurencji
Pobrań: 1162
Wyświetleń: 5474

Prawo konkurencji – ogół norm zapewniających istnienie konkurencji, określających jej reguły oraz ochraniających ją. ŹRÓDŁA PRAWA KONKURENCJI 1. Konstytucja – art. 20 i 22, 2. Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów z 16 lutego 2007 r ( ochrona konkurencji w ramach struktur...

Ryzyko w obrocie międzynarodowym

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Jacek Świtała
  • Ryzyko kredytowe
Pobrań: 154
Wyświetleń: 1897

…Według formy realizacji zlecenia (czyli sposobu wykonania polecenia wypłaty przez banki) Gotówkowe (gdy rozliczenia dokonywane są z osobą fizyczną lub firmą, która nie podała numeru rachunku, wypłata może być gotówkowa lub czekowa) Zrealizowane przez doręczenie czeku. Dokonane w formie przel...

Marketing pytania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Leszek Rudnicki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1232
Wyświetleń: 3787

i stopniowe zmniejszanie się zysków ze sprzedaży 69. Promocja sprzedaży obejmuje: a) konkursy, loterie, próbki...

Marketing - Segmentacja rynku

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 665

instrumentem promocji mix i ma największy udział. b)Promocja sprzedaży (konkursy, gry, zakłady, loterie, premie...

Marketing i jego elementy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 581

instrumentem promocji mix i ma największy udział. b)Promocja sprzedaży (konkursy, gry, zakłady, loterie, premie...