Farmaceuta - strona 8

note /search

Encyklopedia rachunkowości - I

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 693

I   IASB International Accounting Standards Board, Rada Międzynarodowych Standardów Rachunkowości , powstała w 2001 r. w wyniku przekształcenia IASC (Komitetu Międzynarodowych Standardów Rachunkowości), międzynarodowa organizacja, której podstawowym celem jest ujednolicenie zasad rachunkowości sto...

Podstawy marketingu - Konsumenci i ich zachowania na rynku

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1421

MARKETING Rozdział 3 - Konsumenci i ich zachowania na rynku Nabywca - jest podmiotem rynku. Decyduje, która ofertę przedstawioną przez sprzedającego zaakceptować Konsument - jedno lub wieloosobowe gospodarstwo domowe. Jego funkcjonowanie jest związane z zaspokajaniem potrzeb. Większość swoich po...

Polska w Europie- skrypt

  • Uniwersytet Warszawski
  • Polska w Europie
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1225

polskiej inteligencji zwanej Intelligenzaktion. Ignacy Łukasiewicz (1822 - 1882) Polski chemik, farmaceuta...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2828
Wyświetleń: 7728

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1330
Wyświetleń: 6671

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 770
Wyświetleń: 5775

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Egzamin prawo administracyjne

  • Prawo administracyjne
Pobrań: 105
Wyświetleń: 3542

zagadnienie Administracyjne formy ograniczenia swobody działalności gospodarczej. Swoboda działalności gospodarczej jest deklarowana przez konstytucję, w art. 20 i 22, w art.22 zawiera podstawę prawną ustawodawca tą swobodę ograniczał. Swoboda konstytucyjna: - forma ustawy - przesłanka materia...

Prawo administracyjne - Stowarzyszenia zwykłe

  • Prawo administracyjne
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1302

Zagadnienia na egzamin z części szczególnej Zagadnienia na egzamin z części szczególnej prawa administracyjnego 1. Pojęcie stowarzyszenia. Obywatele polscy realizują prawo zrzeszania się w stowarzyszeniach, zgodnie z przepisami Konstytucji oraz porządkiem prawnym określonym w ustawach.  Prawo zrze...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...