Diagram Ishikawy obsługa klienta - strona 3

Realizacja przypadku użycia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Modelowanie obiektowe
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1071

zachowania na diagramach interakcji Faza analizy a wymagania niefunkcjonalne Realizacja przypadku użycia...

Nadzór nad wyrobem niezgodnym, sem 6

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • dr inż. Anna Stój
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 42
Wyświetleń: 784

Ishikawy *badania satysfakcji klienta *techniki organizacyjne *burza mózgów, benchmarking, diagram drzewa...

Specyfikacja słowna-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • dr Marek Głuchowski
  • Inżynieria oprogramowania
Pobrań: 98
Wyświetleń: 3234

Aktualizacja statusu zamówienia klienta (status Opłacone w przypadku zaksięgowania wpłaty) Obsługa reklamacji...

Wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy

  • Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 84
Wyświetleń: 840

Temat projektu: Wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy Projekt wykonali: Sikora Paulina Szlaga Klaudia...

Zarządzanie jakością - omówienie

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
  • dr Joanna Haffer
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 567
Wyświetleń: 2457

projektowania , produkowania i obsługi , dzięki którym użytkowe wyroby i usługi spełniają oczekiwania klienta...