Diagram Ishikawy obsługa klienta - strona 3

note /search

Realizacja przypadku użycia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Modelowanie obiektowe
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1127

zachowania na diagramach interakcji Faza analizy a wymagania niefunkcjonalne Realizacja przypadku użycia...

Specyfikacja słowna-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • Inżynieria oprogramowania
Pobrań: 98
Wyświetleń: 3388

Aktualizacja statusu zamówienia klienta (status Opłacone w przypadku zaksięgowania wpłaty) Obsługa reklamacji...

Wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy

  • Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 91
Wyświetleń: 959

Temat projektu: Wykres przyczynowo-skutkowy Ishikawy Projekt wykonali: Sikora Paulina Szlaga Klaudia...

Zarządzanie jakością - omówienie

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 1505
Wyświetleń: 3598

projektowania , produkowania i obsługi , dzięki którym użytkowe wyroby i usługi spełniają oczekiwania klienta...