Zarządzanie podstawowe definicje
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Podstawy organizacji i zarządzania
może być stosowana do usprawnienia metod pracy • Główne zalecenia to: a) Badanie i ustalanie czasu (chronometraż...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
może być stosowana do usprawnienia metod pracy • Główne zalecenia to: a) Badanie i ustalanie czasu (chronometraż...
liczbowej, badania pracy (chronometraż), 3. Przygotowanie potrzebnych środków działania. 4. Wykonanie...
ORGANIZOWANIE -skoordynowany zespół czynności wykonywany przez personel firmy w celu realizacji określonego zadania zleconego przez przełożonego -sposób ułożenia lub przydziału pracy członkom organizacji dla sprawnego osiągania celu. ETAPY PROCESU ORGANIZOWANIA 1.ustanowienie całej pracy 2.podzia...
(one the best way)- chronometraż, oddzielenie funkcji zarządzania od funkcji wykonawczych - (pomysłowość...
Zasoby ludzkie i ich koszty ? pojęcia podstawowe. Strategiczna rola zasobów ludzkich. Wpływ zarządzania ludźmi na efekty przedsiębiorstwa. Ekonomiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimiZasoby ludzkie i ich koszty – pojęcia podstawoweW wielu pracach z dziedziny zarządzania pomijano lub banalizow...
K KALKULACJA DOLICZENIOWA Polega na ustalaniu kosztu wytworzenia określonego przedmiotu kalkulacji poprzez odnoszenie do niego na podstawie właściwych dokumentów źródłowych jego kosztów bezpośrednich (materiałów, płac, obróbki obcej, zużycia narzędzi specjalnych, przygotowania nowej produkcji i...