Broszura - strona 40

Podstawy socjologii - kultura masowa

  • Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • dr hab. Andrzej Porębski
  • Socjologia
Pobrań: 259
Wyświetleń: 3346

in. zagadnienia takie jak: funkcje socjologii, kultura masowa, klasyfikacja potrzeb, grupa społeczna, role społeczne, procesy społeczne, teorie sprawiedliwości, kategorie kultury, zbiorowość społeczna, więzy etniczne. Podstawy socjologii Słowo “socjologia” pojawiło się po raz pierwszy w 1837r. ...

Aronson - opracowanie - Psychologia społeczna

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia społeczna
Pobrań: 959
Wyświetleń: 2058

Psychologia Społeczna serce i umysł Elliot Aronson Timothy D. Wilson Robin M. Akert SPIS TREŚCI: 1. Wprowadzenie do psychologii społecznej 2 2. Metodologia: proces przeprowadzania badań 3 3. Dysonans poznawczy a potrzeba podtrzymywania samooceny 5 4. Poznanie społeczne: w jaki sposób myśl...

Aronson - opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychologia społeczna
Pobrań: 658
Wyświetleń: 1204

Psychologia Społeczna serce i umysł Elliot Aronson Timothy D. Wilson Robin M. Akert SPIS TREŚCI: 1. Wprowadzenie do psychologii społecznej 2 2. Metodologia: proces przeprowadzania badań 3 3. Dysonans poznawczy a potrzeba podtrzymywania samooceny 5 4. Poznanie społeczne: w jaki sposób myśl...

Wprowadzenie do psychologii społecznej-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
Pobrań: 105
Wyświetleń: 616

Psychologia Społeczna serce i umysł Elliot Aronson Timothy D. Wilson Robin M. Akert SPIS TREŚCI: 1. Wprowadzenie do psychologii społecznej 2 2. Metodologia: proces przeprowadzania badań 3 3. Dysonans poznawczy a potrzeba podtrzymywania samooceny 5 4. Poznanie społeczne: w jaki sposób myśl...

Marketing - egzamin, uek

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1400
Wyświetleń: 5320

Opracowanych jest 11 rozdziałów w 3 różnych plikach, zawierają one notatki na takie zagadnienia jak: definicje marketingu, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, struktura otoczenia przedsiębiorstwa, konsumenci i ich zachowania na rynku, typy decyzji, alternatywy wyboru, style życia konsumen...

Wstęp do Pisma Świętego

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • ks. dr Waldemar Linke
Pobrań: 154
Wyświetleń: 924

Waldemar Linke CP Natchnienie tekstu biblijnego. Historia przekonania religijnego i dogmatu wiary Skąd wiemy, że Pismo Święte jest natchnione? Czy mamy na to naukowy dowód? Trudno byłoby przedstawić taki dowód i poddać go krytycznej analizie. Nasze przekonanie o natchnieniu Pisma Świętego jest w...

Marketing i negocjacje - 4 wykłady

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 3178

Każdy wykład zawiera ilustracje i rysunki ułatwiające zrozumienie danego zagadnienia. Wykład 3 ma 17 stron i dotyczy cech, kompetencji i zachowań negocjatora. Porusza zagadnienia takie jak: siła osobowości, siła negocjacyjna, paradoks siły, umiejętność komunikacji, profesjonalizm, aspiracje, ucz...

Podstawy marketingu, J. Altkorn - streszczenie

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 574
Wyświetleń: 5929

Altkorn. Dokument ma 40 stron i porusza zagadnienia takie jak: definicje marketingu, fazy ewolucji przedsiębiorstw, ogólne zasady marketingu, funkcje marketingu, cechy marketingu dóbr konsumpcyjnych, cechy marketingu dóbr produkcyjnych, cechy marketingu usług, znaczenie marketingu w gospodarce naro...