Action - strona 39

Europejska polityka regionalna

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Gospodarka regionalna
Pobrań: 14
Wyświetleń: 658

miejskich lub funduszy powierniczych JASMINE (Joint Action to Support Micro-finance institutions in Europe...

Wykład o rtęci

  • Uniwersytet Gdański
  • Toksykologia
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1407

consumption of fish near the Nitchitsu factory which dumped the mercury, no action was taken to solve the...

Przedstawiciele doktryn politycznych

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Kazimierz Szefler
  • Doktryny polityczne
Pobrań: 644
Wyświetleń: 4529

”, podzielił wykład wg schematu personae, res, action es, 4 księgi komentarzy (źródła, osoby, powództw; rzeczy...

OŚWIATA DOROSŁYCH

  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Pedagogika
Pobrań: 126
Wyświetleń: 3080

Wykłady z pedagogiki na tematy: "Oświata dorosłych w latach 1945-1970" oraz "Kształcenie się dorosłych - przymus czy wolny wybór", "Przedmiot zainteresowań andragoniki", "Praca zawodowa, czas wolny oraz zainteresowania dorosłych", "6 reguł motywowania ucz...

Media w Polsce

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1946

, Twoje Imperium, Świat Seriali, Życie na Gorąco, CD Action, Clik!, PC Format, Imperium TV, Kurier TV, Super TV...

Marketing - Badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1316

: ATTENTION - uwaga INTEREST - zainteresowania, korzyść DESIRE - pragnienie, chęć posiadania ACTION - czyn...

Psychologia reklamy (30 stron)

  • Psychologia
Pobrań: 154
Wyświetleń: 2044

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Psychologia reklamy - Emocje

  • Psychologia
Pobrań: 119
Wyświetleń: 2254

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...